Tulipa ostettua 900i
Myöhästyneet onnitteluni!
Eka Oma Saabimme oli 900i automaatti vm.-88 ja korimalli neliovinen sedan. Väri oli tosin lähetystönsininen. Lisävarusteina tehtaan kattoluukku, teräskapselit ja keskikonsoli; ei takaniskatukia.
Mittarissa oli 169tkm ja omistajaksi pääsi tasarahalla 40000mk. Ajankohta oli elokuu 1995. Romuttui uudenvuodenaattona 1997 mittarissaan noin 230 tkm, suojaten nuorta perhettämme kaikilta henkilövahingoilta.
Matkan varrella sai vaihtaa aika paljon kaikkea tavallista kulutusosaa, ei mitään erikoisempaa. Vanha auto on vanha auto. Bensaa meni 8-9 litraa ympäri vuoden. Ei sillä ollut sen ajan hinnoilla niin suurta väliäkään.
Terv. V-P
Mittarissa oli 169tkm ja omistajaksi pääsi tasarahalla 40000mk. Ajankohta oli elokuu 1995. Romuttui uudenvuodenaattona 1997 mittarissaan noin 230 tkm, suojaten nuorta perhettämme kaikilta henkilövahingoilta.
Matkan varrella sai vaihtaa aika paljon kaikkea tavallista kulutusosaa, ei mitään erikoisempaa. Vanha auto on vanha auto. Bensaa meni 8-9 litraa ympäri vuoden. Ei sillä ollut sen ajan hinnoilla niin suurta väliäkään.
Terv. V-P
#2160
toistaiseksi ei Saabia
toistaiseksi ei Saabia

Vetelään saabiin korjaus: Takapään puslat uusiks. Kylläpä jämäköityi ihan järkyttävän paljon.turkkaki kirjoitti:vetelään saabiin löytyy pikakorjaus... en kesäksi 205/55/16 kumit ja vanteet alle, niin vetelyys läks, tinkimättä pintapehmeydestä....

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01