ekaksi tulisi mieleen :iskarin kumit,yläpallo kuivana?
sit jos joku suoran pellinhitsari on hepannut holvien vakiopaikat siten,
että ei ole tehnyt alkup. tyylin mukaan tukivarsien kiinnityskohtia,käy kuin vaajakosken miehelle että kun helmikuun alussa "naapurin tuttu" hitsas ne
ja sit loppukuusta leimalle ja heti maaliskuun alusta alatukivarsi katkesi kun ei voinut joustaa kun ei ollut tilaa.
eli katkesi tukivarsi siitä korin kulmakohdasta , sitten kilvet irti ja hinaus ja vitutus. ja uuden auton osto.
Voi tietty olla muukin mutta tässä niinkuin aluxi
Nooppa tuli pihaan (kuvat lisätty)
Vielä en ole kerennyt tutkimaan autoa altapäin ollenkaan, mieluummin olen vain ajellut ajatellen ettei mitään vikaa ole. Nyt huomasin että etupäässä ei ole kovinkaan paljoa joustovaraa, verraten esim. 99:n, voisiko liittyä tuohon töyssyääneen tuo asia?
Ja miten on mahdollista että pääsen autolla 7-8 l/100 kulutukseen, vaikka säädin rikkaammalle, ja auto käy normaalisti? Enkä siis tarkoita mitään hissutteluajoa. Eli ripeät kiihdytykset ja tasainen matkavauhti.
Ja miten on mahdollista että pääsen autolla 7-8 l/100 kulutukseen, vaikka säädin rikkaammalle, ja auto käy normaalisti? Enkä siis tarkoita mitään hissutteluajoa. Eli ripeät kiihdytykset ja tasainen matkavauhti.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
kardinaalinpunainen (R06 koodi) taisi olla 70-luvun lopun värisävy, mulla oli pari autoa sen värisiä, 99 ems -77 ja 99 GLE -78. mut kieltämättä toi lefan kaunotar on aika lähelle sitä sävyä ainakin kuvissa.saab84 kirjoitti:Autosi maalipinta on säilynyt todella hienossa kunnossa. Cardinal Red- värisävy (?).
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Sulla on ilmeisen selvästi hyvässä iskussa oleva kaasari siellä moottorin kyljessä kiinni.lefa42 kirjoitti:Vielä en ole kerennyt tutkimaan autoa altapäin ollenkaan, mieluummin olen vain ajellut ajatellen ettei mitään vikaa ole. Nyt huomasin että etupäässä ei ole kovinkaan paljoa joustovaraa, verraten esim. 99:n, voisiko liittyä tuohon töyssyääneen tuo asia?
Ja miten on mahdollista että pääsen autolla 7-8 l/100 kulutukseen, vaikka säädin rikkaammalle, ja auto käy normaalisti? Enkä siis tarkoita mitään hissutteluajoa. Eli ripeät kiihdytykset ja tasainen matkavauhti.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Määhän sanoin, ettei se ole mikään bensasyöppölefa42 kirjoitti:Vielä en ole kerennyt tutkimaan autoa altapäin ollenkaan, mieluummin olen vain ajellut ajatellen ettei mitään vikaa ole. Nyt huomasin että etupäässä ei ole kovinkaan paljoa joustovaraa, verraten esim. 99:n, voisiko liittyä tuohon töyssyääneen tuo asia?
Ja miten on mahdollista että pääsen autolla 7-8 l/100 kulutukseen, vaikka säädin rikkaammalle, ja auto käy normaalisti? Enkä siis tarkoita mitään hissutteluajoa. Eli ripeät kiihdytykset ja tasainen matkavauhti.
