ng900aero kirjoitti:onkos herra muuten virka-asussaan kuvassa?
hahhaa

Ei. Kuva on täältä http://koti.mbnet.fi/~maajussi/kura.htm , mitä ilmeisimmin pöllitty. Ko. sivustohan pikaisella silmäyksellä vaikuttaa siltä, että sivun tekijöiden/omistajien tavoite on rääkätä vanhoja autoja viimeiseen asti, joka taas ei minusta (huom! oma mielipide!) kuulosta asiallisen katsastusmiehen toiminnalta. Ei sillä, että minua oikeasti kiinnostaisi, mutta jos joku ei tiennyt, ei kuvia saa pölliä - määräykset kun ovat määräyksiä.ng900aero kirjoitti:Hyvin jäävät prosentit alle 50:n, ja hyvä niin, jääpä sinulle hieman varaa vielä muutella autoa tarvittaessa.
Mitäs te oikein ivailette Yrjömäelle, hänhän kertoi täysin asiallisesti asiaoiden oikean laidan?
Ja sitä muutosprosentin ylittymistä täytyy varoa enemmän kuin ruttoa.|/quote]
Niin vissiin kertoi. Vaan se kummastuttaa, että mistä tuo lasien vaihto näkyy, jos kerran ammattitaitoinen, kaikesta tietävä katsari sen huomaa. Yrjömäki puhui jotain rek.otteesta, mutta A) niitä ei enää jaeta (mulla on molemissa autoissa rekisteröintitodistus) ja B) ainakaan mulla ei kummassakaan autossa lue rekisteröintitodistuksessa sanaakaan sävylaseista, vaikka molemmat autot ovat moiset tehtaalta lähtiessään jo omanneet. Toinen jopa selektiiviset (sitäkään ei lue missään).
ng900aero kirjoitti: Onkos herra muuten virka-asussaan kuvassa? :D
Mikäli olet tosiaan tuon sivuston väkeä, pahoittelen näin julkisesti kovasti syytöstäni. Jotenkin sivuista vain tulee "teinimäisempi" fiilis kuin asiallisesta katsastusmiehestä, mutta toisaalta, harrastukset ovat harrastuksia :).Yrjömäki kirjoitti:Suomen lain mukaan jokainen saa rääkätä omistamaansa ajoneuvoa niin paljon kuin haluaa. Määräykset ovat todellakin määräyksiä 8)
lakia kunnioittavana valtionvirkamiehenä luulisi sun tietävän että oravat ovat rauhoitettuja ja siten niitä ei saa metsästääYrjömäki kirjoitti:
Oikeen arvattu, katos vaikka mun profiilia.
aivan. topicin otsikko koskee edelleenkin 99:n sävylasien vaihtoa.lucaf kirjoitti:moderaattorin lisäys: toisten kirjoitustyylin arvosteleminen ei kuulu asiasisältöön ja sellaiset viestit poistetaan
tuuliasin ajattelin vaihdattaa ammattilaisella, ja ison takalasin vasta kesällä, koska nyt on sen verran kylmää että tiivisteet on hieman kovia..mulla ainakin kerra räsähtänyt tuulilasi sököksi irrottaessa joten se kanssa saa olla varovainen. sivulaseja en ole vaihtanut kun 5-ovisiin ja niissä vaikeinta oli saada lasit ovista ulos ei siis irti