Syö miestä... [lisäystä]

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
tetammi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Löytypä vielä kuvakin tuosta palkista.
Kuva

Alatukivarsien etupäät on siis yhdessä tuolla palkilla ja takapää on hammastankon kanssa liitetty yhteen.
Viimeksi muokannut tetammi, Ma Marras 23, 2009 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
stara
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja stara »

aijaijaijai... jaa ei oo kunnon pohjapanssaria kuvassa. Jos pohojan poika ajjaa kunnon "murtomaata" niin voipi käry käydä.:)
Oon aina ihmetelly noita henkseleitä , jotta tekeekö niillä mitään. Kysäsin kerran merkkihuollossa asiasta tyyliin : tuleeko laatikoita korjuuseen pohjakosketuksen vuoksi::: kaveri sanoi, no tossa vieressä on yksi onneton.
Lyhyet oli senkin laulun lunnaat.
Romikselta kun hakee jotain 5 mm kovanlaista alumiiniplootua ja leikkaa muotoon ja takoo lekalla etupään kaarelle niin vot, jo uskaltaa mennä ystävän mökille "saunomaan".
Ja käy siihen tietysti joku 4 mm rautalevykin tai 2 kpl 2 millisiä /ohuempaa, kun pakottaa samaan muotoon ja sitten hitsaa pisteitä läpi toisiinsa.

:lol: :lol:
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
toms
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja toms »

Mulla on 60x110 cm kokoinen , 6 mm lentokonealumiininen :wink: pohjapanssari ja pysyy samalla konehuonekkin puhtaampana. Särmärillä piti taivuttaa . Ainoo miinus oli että pakoputki vetarin kohdalla on lyhennyksen takia sitä vetaria lähempänä ja piti rakentaa lämpösuoja vetarinmaljan ja pakoputken väliin ku paistaa vetaria ja sen kumia melkoisesti.
Ilman pakoputkimodifiota ei pysty isoo panssaria laittaa kun pakoputki kulkee niin alhaalla.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
DIggItaLLr
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

jatkaaksen topicin alla niin:

Alatukivarren kiinnityspiste repsahti irti ja taittui alle, Eli oli kiinni edellee kyseisen plakin pulteissa, repesi ja taitttui auton alle (Renkaan yläreuna oli kaaren ulkopulella ja alareuna oli auton alla) :lol: Harmi vain että samalla meni vetari...

Perinteinen alatukivarren kiinnityspisteen hitsaus paikka, taaskerran olin viikolla myöhässä, Miksi kaikki toimiii vaikka mailmantappiin asti, mutta viikkoa ennen suunniteltua remppaa niin kosahtaa oikein kunnolla (yht. kansiongelmani viime keväältä)

Hitsari varmaan lekalla "oikas" palkin, tosin meni päin P:tä...

Informoin lähemmin kun homma aukenee.

EDIT: jäi vähän tekstiä pos
Viimeksi muokannut DIggItaLLr, Ma Maalis 12, 2007 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mertmi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Rehellisyyden nimissä sanon, olisiko ehjempikorisen auton etsimisessä mitään tsänssiä? Kuulostaa kohtalaisen ruostuneelta yksilöltä kuvauksen perusteella...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
DIggItaLLr
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Noh :oops:
Olen joissain määrin jo samaa mieltä. Kaikenkaikkiaan kuitenkin niin mukava kulkine.

Ensimmäinen joka on suoraan sanonut minulle (vie paaliin) :D Lukuunnottamatta *pel fanaatikko ystävääni joka alusta asti kehotti viemään auton "ritalle" (paikalliseen hajottamoon).

Hyväkorinen ogT16 on n. 3k@ hujakoilla. Siihen hintaan tekee itse jo vaikka mitä alustalle/korille. KuitenkinhItse kun tekee (mitä nyt vähän apuja ammatilaisilta) niin ei se tuota hintaa ylitä...

3ke on könttänä iso raha
:roll:

Halvempaa maksaa 100€/kk korjailuun :wink:

Tutkitaan nyt mitä kevät tuo tullessaan...
Mertmi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

ainahan tekniikan voi vaihtaa, jos löytää hyväkorisen ajokin. Itelläkin on toi 99 saanut pellin alle ihan muuta siihen kuuluneen tuplakaasari B-koneen ja nelipykäläisen laatikon tilalle. :)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin