Startin ja solenoidin vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Startin ja solenoidin vaihto

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

ecopower kirjoitti:
Joo,kyllä se starttin pystyy irrottaan ilman pakosarjan irrotusta!
Tosin hiukan ahtaat paikat. :wink:
Tervetuloa demonstroimaan, pitää nääs vielä kertaalleen vaihtaa toi startti. Viimeisin pommi kesti just sen verran, että sain sen paikalleen pultattua ja sitten kyrvähti solenoidi :lol:
Tuossa on toi turbon paluuöljyputki niin vittumaisesti edessä, eikä sitä oikein saa irtikään, jos ei irroita kokonaan moottorin kannaketta, joten helpommalla pääsee pakosarjan irroittamalla. Sakke voinee kompata, yhdessä irroiteltiin vieläpä irtomoottorista startti, ja pakosarjahan siitäkin päädyttiin pulttaamaan irti :)
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Re: Startin ja solenoidin vaihto

Viesti Kirjoittaja ecopower »

V.J.S kirjoitti:
ecopower kirjoitti:
Joo,kyllä se starttin pystyy irrottaan ilman pakosarjan irrotusta!
Tosin hiukan ahtaat paikat. :wink:
Tervetuloa demonstroimaan, pitää nääs vielä kertaalleen vaihtaa toi startti. Viimeisin pommi kesti just sen verran, että sain sen paikalleen pultattua ja sitten kyrvähti solenoidi :lol:
Tuossa on toi turbon paluuöljyputki niin vittumaisesti edessä, eikä sitä oikein saa irtikään, jos ei irroita kokonaan moottorin kannaketta, joten helpommalla pääsee pakosarjan irroittamalla. Sakke voinee kompata, yhdessä irroiteltiin vieläpä irtomoottorista startti, ja pakosarjahan siitäkin päädyttiin pulttaamaan irti :)
Tervetuloa kylään ja opiskeleen kuinka se irtoaa! :wink: :lol:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Vastaa Viestiin