Mitä kuittailua siitä muka saa ku saabilla ajaa???
Päinvastoin. Ennemmin saabilla kuin tojotalla respektiä saa.
nykynen emäntä, sillon kun ei ollu viel miu emäntä pyys päästä kyytiin het ku saabin ostin. Kummallisinta asiassa on ettei se ole saabisti eikä ole lämmenny vihjailuille et sillekki ostettas satkutoms kirjoitti:Eli:Parhaat naiset saa Saabilla...
Lähinnä vittuilua ilman argumentteja eli ihan paskahan se kuulemma on, perustella ei ilmeisesti tartte. Sit toinen on siitä et on hirmuinen bensarosvo joka ei maantielläkään liiku työntämättä alle 10l/100km.toms kirjoitti: Mitä kuittailua siitä muka saa ku saabilla ajaa???
Riippuu keneltä kysyy, muutaman toyotan kehujankin tiedän joitten mielestä muut kuin toyotat ei oo autoja.toms kirjoitti: Päinvastoin. Ennemmin saabilla kuin tojotalla respektiä saa.
ei siin mitää jos auto on mallia pappabetalar jos sillä ei sitten elvistellä ja vittuilla & katota kuin halpaa makkaraa niitä jotka oikeesti hankkii autonsa itte.tomaatti kirjoitti:Anna poikas ostaa sellainen auto kun hän itse haluaa.
Suoraan sanottuna vituttaa tuollaiset "isi leasing" jutut.
Joo,oikeassa olet.muppelo kirjoitti:ei siin mitää jos auto on mallia pappabetalar jos sillä ei sitten elvistellä ja vittuilla & katota kuin halpaa makkaraa niitä jotka oikeesti hankkii autonsa itte.tomaatti kirjoitti:Anna poikas ostaa sellainen auto kun hän itse haluaa.
En kyllä mielelläni lähtisi moralisoimaan heitä, joiden isä haluaa auttaa poikaansa ensimäisen auton hankinnassa! Tulen itse ns. keskituloisesta perheestä ja kyllä isäni minulle ensimmäisen autoni osti (10v. vanha 1975 VW Golf 1,5). Ei siinä ole mitään hävettävää. Ei niitä rahoja sinne arkkuunkaan mukaan saa!tomaatti kirjoitti:Anna poikas ostaa sellainen auto kun hän itse haluaa.
Eipä tuossa mitään pahaa olekaan, joskus vaan tuppaa olemaan tuollaisilla teoilla toivottua huonompi vaikutus. Pirun iso vaikutus silläkin ostaako pojalle auton, vai ostaako poika itselleen isän rahoilla auton.Jeltsin kirjoitti:En kyllä mielelläni lähtisi moralisoimaan heitä, joiden isä haluaa auttaa poikaansa ensimäisen auton hankinnassa! Tulen itse ns. keskituloisesta perheestä ja kyllä isäni minulle ensimmäisen autoni osti (10v. vanha 1975 VW Golf 1,5). Ei siinä ole mitään hävettävää. Ei niitä rahoja sinne arkkuunkaan mukaan saa!tomaatti kirjoitti:Anna poikas ostaa sellainen auto kun hän itse haluaa.
Mielestäni hankinnassa auttaminen ja auton ostaminen on kaksi eri asiaa......isä haluaa auttaa poikaansa ensimäisen auton hankinnassa!
Tuohon kyllä senverran kommentoin, että mielummin "vääränmerkkisellä" kuin vastentahtoisesti Saabilla... Silloin tosin käännytysmahdollisuus putoaa dramaattisesti, mutta mielummin näen (vajaamielisesti)hymyilevän perustojotakuskin kuin vihaisen saabistin.Jeltsin kirjoitti:Muista sitten, "Saunaaja," kertoa minkälaiseen autoon poika päätyi. Olisi suorastaan rikollista jättää meille kaikille kertomatta!![]()
Päätyi hän sitten OG:hen tai NG:en, tärkeintähän on vain, että se on![]()
Jep99 GL kirjoitti:Kyllä punanen on turbosaabin oikea väri
Ainoa sallittu punainen auto on Ferrari tai vastaava urheiluauto, niin merkkihurahtanut en vielä ole että laskisin Saabin tuohon kategoriaan...99 GL kirjoitti:Kyllä punanen on turbosaabin oikea väri
Ite tuli omat autot itse hankittua, ei siinä faijaa tarvita. Hyvähän se vaan on jos jonku isä oman poikansa auton kustantaa.Jeltsin kirjoitti:tomaatti kirjoitti:Anna poikas ostaa sellainen auto kun hän itse haluaa.