Ässän virittäminen
Re: Ässän virittäminen
Ei siinä 2,3T tonnarissa huipputehon kohdalla enää noin paljoa ahtoja ole. Turbon tuotto loppuu kesken.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ässän virittäminen
Ok, käsitin väärin.32334649 kirjoitti:Tarkennan vähän eli nuo oranssit suuttimethan vakiona tuossa mun ässässä...ilmeisesti vm 91 vaikka rek.otteessa 90.Tarkemmin en tiedä näistä suutinhommista kuin että vanhemmissa ässissä vihreet.Mitä se sit käytännössä merkkaa. Alotteleva "virittelijä" vasta...Lähinnä hienosäätöjutskia kun käyttöauto kyseessä. Jani
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Re: Ässän virittäminen
Volvon pakopesä menee suoraan TO3 laippaan. Muut sitten joutuukin enemmän/vähemmän rakentelemään. Downpipen lähtöhän on aivan eri, tosin niin on tonnarissakin.
En tiedä mitä tuossa turbomeckin versiossa on muutettu, mutta mulla on kiinni mutka suoraan volvon spekseillä.
http://www.turbomeck.se/16t-saab-900-och-9000

En tiedä mitä tuossa turbomeckin versiossa on muutettu, mutta mulla on kiinni mutka suoraan volvon spekseillä.
http://www.turbomeck.se/16t-saab-900-och-9000

JuHem kirjoitti:Tuon tonnari aeron mitsun (TD04HL-15T) vaihtaminen orkkis mitsun (TE05-12B) tilalle vaatii joko välilaipan turbon ja pakosarjan välille tai sitten
99T-museopeli