Hups..Johtaja_Turhapuro kirjoitti:(pilkunviilaus: autosi valmistenumeron kymmenes kirjain on M, joten se on MY91, ei MY90)
Mutta pitääkin ottaa tuo tiiviste-situationi mietintään!
Hups..Johtaja_Turhapuro kirjoitti:(pilkunviilaus: autosi valmistenumeron kymmenes kirjain on M, joten se on MY91, ei MY90)
Aika rujot numerot kieltämättä ja en tiedä voiko se nyt pelkästään noista vaihtonopeuksista johtua mutta kyllähän viitonen on alle kaheksassakympissä ihan väärä pykälä.JAT kirjoitti:Yleensä tulee jo 50km/h paikkeilla 4. ja 5. Laitetaan sisään 65km/h kohdilla.
vmt kirjoitti:Aika rujot numerot kieltämättä ja en tiedä voiko se nyt pelkästään noista vaihtonopeuksista johtua mutta kyllähän viitonen on alle kaheksassakympissä ihan väärä pykälä.JAT kirjoitti:Yleensä tulee jo 50km/h paikkeilla 4. ja 5. Laitetaan sisään 65km/h kohdilla.
Keskimerkki irti, mutteri löysälle, nykäisy ratista (jos ei lähtenyt, ulosvetäjällä irroitus, itse käytin isoa liimauspuristinta), mutteri irti, ratti pois ja uusi tilalle.Thorhammer kirjoitti:Löytyykö ohjeita ratin irroittamiseen.Olisi tarkoitus laittaa puinen ratti tilalle. Moposportista laitoin tilaukseen keskiön.
ei sinne mitään liima tarvii-sinne kuuluu pahvitiiviste-just viime viikolla vaihtoin ja oli uusi paketissa mukana, jos vaihta toisen vanhan pumpun niin täytyy itse leikata tiivistepahvista(Biltema tai Motonet tai jos kiire, niin suklaarasian ympäriltä:-))Mvs kirjoitti:Pitäisi vesipumppu vaihtaa satkuun. Mites tiivisteen kanssa? laitetaanko tiivisteliimaa, ja jos niin tiivisteen alle,vai molemmille puolille? Ja mikä olisi hyvä tiivisteliima,jos sitä tarvii?