Vaihteisto öljy
Ja minä että Neste MP 75w käytöllä ei mitään ongelmia keston , pakkasen ym. suhteen ja kilometrejä satoja tuhansia.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
on sitä aikas kauan ollut myytävänä.
itsellä satkussa vajaa 400tkm takana ja alkuperäinen laatikko autossa joka pelaa kuin unelma. laatikossa nesteen hyboidit.
laatikko öljyt on vaihdettu tosin säännöllisesti ainakin nyt vanhempana.
laatikossa käytetty ennen 300tkm:ä saabin vaihteisto öljyä ja sen jälkeen tuota neteen hyboidia.
itsellä satkussa vajaa 400tkm takana ja alkuperäinen laatikko autossa joka pelaa kuin unelma. laatikossa nesteen hyboidit.
laatikko öljyt on vaihdettu tosin säännöllisesti ainakin nyt vanhempana.
laatikossa käytetty ennen 300tkm:ä saabin vaihteisto öljyä ja sen jälkeen tuota neteen hyboidia.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Viimeiset 200 000 km nesteen öljyllä ja sitä ennen Shellin ja TBn vastaavilla yksaste 75;lla. Shelli ja Teboil lopetti valmistamisen vaan aikoinaan kuten muutkin.Et oisko nesteeseen tullut siirryttyä siinä vuosituhannen vaihteessa.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Quaker State tekee, ja paremman kuin Neste. Leimahduspiste 53(!)astetta korkeampi.toms kirjoitti: Shelli ja Teboil lopetti valmistamisen vaan aikoinaan kuten muutkin.Et oisko nesteeseen tullut siirryttyä siinä vuosituhannen vaihteessa.
http://www.neste.fi/tuotteet_haku.aspx? ... 2698;2699#
vrt.
http://www.quakerstate.se/dyndefault.asp?p=5238
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Pitää varmaan laittaa tuota Teboilia -73:een tuplikseenkin kun +10 asteen lämpötilassa alkaa vaihteiden päällemeno olemaan jo jäykähköä (lootan lämmettyä ja lämpöisemmällä kelillä pelaa hyvin).
Muistaakos kukaan mikä on tuollaisen ratasenskaisen vanhemman lootan öljytilavuus (tuossa ei ole mittatikkua)?
Muistaakos kukaan mikä on tuollaisen ratasenskaisen vanhemman lootan öljytilavuus (tuossa ei ole mittatikkua)?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tommosen vanhan lootan kanssa voi tulla vuotoja synteettisen öljyn kera. Meikällä öljyn vaihtaminen synteettiseen oli riskitön teko, koskapa loota on ollut purettuna hiljattain ja siihen on uusittu tiivisteet...ng900aero kirjoitti:Pitää varmaan laittaa tuota Teboilia -73:een tuplikseenkin kun +10 asteen lämpötilassa alkaa vaihteiden päällemeno olemaan jo jäykähköä (lootan lämmettyä ja lämpöisemmällä kelillä pelaa hyvin).
Muistaakos kukaan mikä on tuollaisen ratasenskaisen vanhemman lootan öljytilavuus (tuossa ei ole mittatikkua)?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Nojoo, jos se vuotaisi niin osaisi sieltä tulla ulos yhtä lailla mineraaliöljykin kunnolla lämmettyään. Pitää vaan huuhdella loota ensin ajamalla muutamia kilometrejä litralla synteettistä.Mertmi kirjoitti:Tommosen vanhan lootan kanssa voi tulla vuotoja synteettisen öljyn kera. Meikällä öljyn vaihtaminen synteettiseen oli riskitön teko, koskapa loota on ollut purettuna hiljattain ja siihen on uusittu tiivisteet...ng900aero kirjoitti:Pitää varmaan laittaa tuota Teboilia -73:een tuplikseenkin kun +10 asteen lämpötilassa alkaa vaihteiden päällemeno olemaan jo jäykähköä (lootan lämmettyä ja lämpöisemmällä kelillä pelaa hyvin).
Muistaakos kukaan mikä on tuollaisen ratasenskaisen vanhemman lootan öljytilavuus (tuossa ei ole mittatikkua)?
Ei siitä öljytilavuudsta olisi tietoa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
3ltrng900aero kirjoitti:Nojoo, jos se vuotaisi niin osaisi sieltä tulla ulos yhtä lailla mineraaliöljykin kunnolla lämmettyään. Pitää vaan huuhdella loota ensin ajamalla muutamia kilometrejä litralla synteettistä.
Ei siitä öljytilavuudsta olisi tietoa?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992