99 kauppoja hieromassa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

jariha kirjoitti:Vaimo aikoo omia itselleen tuon uusimman tulokkaan :(

No, hieman lohtua tarjosin itselleni varustamalla tuon toisen jalkkiksilla, joten tässäpä pieni valokuvailoittelu :D
hyvältä näyttää! siis tosi hyvältä! jalkkisvanteet sopii jokaiseen tuplaysiin mutta tuohon yksilöön nuo soituu erittäin maukkaasti! :D
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

jariha kirjoitti:
ng900aero kirjoitti:Noo, onhan tuo neliovinen enemmän klassikko :) Hieno peli on, askartelepa ne kromikaaret Vesan ehdottamalla tavalla, kruunaisivat tuon helmen. Täysin makuasia mutta mun silmään nuo vaaleat vilkut näyttävät jotenkin "kulahtaneilta", anteeksi vaan, puhtaasti makuasia :oops:
Tiedän suhtautumisen vilkkuihin, mutta annan niiden ensin kulahtaa omassa päässänikin. Hyllyssä on tuliterät odottamassa, joten... Niin ja ne kromikaaret? Mun pitää ensin löytää kapeat kaaret pohjaksi, joista voin askarrella... tyhjästä on paha nyhjästä :(
Joo sori, mutta mä olen tälläinen nipottaja :D Toinen pitää originaalista ja toinen ei, on upea peli kerrassaan tuollisenaan, ja jalkkikset ovat buenot vanhassa sabassa, mullakin on yksi sarja odottamassa työstöä, eivät ole vain ensimmäisenä askartelulistalla :wink:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
McWerkko
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 16:40
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja McWerkko »

jariha kirjoitti: tässäpä pieni valokuvailoittelu :D
Onko tuo sisäilman "skuuppi" muuten korinvärinen kaikissa vanhoissa 99:ssä? ei ole aiemmin tuollaista huomannut, niin ajattelin vain, että onko tässä itse maalattu, vai onko alkuperäisenä? Uudemmissahan tuo on musta.
Saab 9-5 2.3TA -98 *BioPower*
Saab 900S -91
Saab 99GLs -81
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

McWerkko kirjoitti:
jariha kirjoitti: tässäpä pieni valokuvailoittelu :D
Onko tuo sisäilman "skuuppi" muuten korinvärinen kaikissa vanhoissa 99:ssä? ei ole aiemmin tuollaista huomannut, niin ajattelin vain, että onko tässä itse maalattu, vai onko alkuperäisenä? Uudemmissahan tuo on musta.
Kyllä se on korinvärinen. En tosin tiedä, missä vaiheessa se vaihtui...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

ng900aero kirjoitti:Joo sori, mutta mä olen tälläinen nipottaja :D Toinen pitää originaalista ja toinen ei, on upea peli kerrassaan tuollisenaan
Kromilistojen ja lampunpesinten puute minua tässä vielä häiritsee...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Mulla on onneksi -96 uutena ostetut, edelleen hyväkuntoiset kromilistat projektissani, ja lampunpesimet odottavat asennusta. Ja skuuppi on mullakin korinvärinen.
Hölmöä kun noista on ripsitty lampunpesimet pois, senverta hyvä järjestelmä on toimiessaan, eikä korjaus/ylläpitokaan vaadi mahdottomia toimenpiteitä :(
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

ng900aero kirjoitti:Hölmöä kun noista on ripsitty lampunpesimet pois, senverta hyvä järjestelmä on toimiessaan, eikä korjaus/ylläpitokaan vaadi mahdottomia toimenpiteitä :(
Enkä minä niinkään niiden toiminnasta nyt perusta, mutta ovet kyllä ulkoasuun merkittävästi vaikuttava asia :roll:
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Jaa no sitten voit jättää moottorin ja letkut kokonaan pois :)
Mun mielestä nuo pesimet ovat yksi hienoimmista "saabismeista" ja laitan omani toimimaan kuin uudet :)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

hienoa, kyllä noi jalkapallovanteet vaan tekee ihmeitä, ei siitä mihinkään pääse. kuvasivun otsikko väittää vuosimalliksi 77
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

lucaf kirjoitti:hienoa, kyllä noi jalkapallovanteet vaan tekee ihmeitä, ei siitä mihinkään pääse. kuvasivun otsikko väittää vuosimalliksi 77
Hups. No nyt on korjattu :oops:
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
josipan
"Viggen"
Viestit: 586
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 13:10
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja josipan »

josipan kirjoitti:
Teemu kirjoitti:
jariha kirjoitti: Hetkinen. Ja minä kun kehuin, kuinka hyväkulkuinen se on ja niin iloisesti toiminut tämänkin viikon :oops:
Tais tulla koti-ikävä 8)
tai tarkemmin sanotuna virranjakajan asentoa piti muuttaa.ja vaikka säädin nyt sytytystä ja pelittää paremmin kuin eilen niin vieläkin yrittää kolmella pyöriä.noh eipä silti hyvin tuo kulkee kolmellakin pytyllä.kakkosellakin otti jo 80 km/h. :lol:
no nyt se vika tais tuosta 75:sta löytyä yksi tulppa on kierretty väärille kierteille ja kierteet on menny ja nyt se falskaa siitä.
no auto ei sitten taaskaan ollut mulla pitkään vaan lähti työkaverille toissa päivänä :? 8)
Vastaa Viestiin