Jospa sitten maalataan Saabi katiskanväriseksi ja ajetaan järveen. :/jus kirjoitti:Painelaakerin saa vaihdettua ainoastaan purkamalla koko kytkimen, sama työmäärä siis kuin kytkinrempassa.
Ei se painelaakeri oikein mitenkään voi vaikuttaa kytkimen toimintaan, työsylinterin iskunpituuteen, se vaan voi lähinnä pitää meteliä.
Mitkä ovat oireet? Onko ilmaaminen onnistunut?
Kytkin ei siis irrota ennen kuin todella lähellä lattiaa. Aikaisemmin ei mennyt vaihteet oikestaan lainkaan päälle ilman voimaa, kylmänä kyllä juuri ja juuri. Lämpimänä ei sitten onnistunut. Auto on siis seissyt sen takia, kun ei viitsi sentään enempää alkaa hajottamaan.
Nyt vaihteet saa päälle ja pois, mutta edelleen rajoittuu todellakin lähelle lattiaa tuo kytkimen toiminta. Katselin työsylinterin liikettä siinä kaverin painaessa ja on tosiaankin melkoisen pieni. Painelaakeri siinä pyörii ja liikkuu käsin joka suuntaan, sivuttain ja pitkittäin, varmaan on jo muutama kuula putoillut pois.
Ilmais luultavasti onnistui, kun ilmaa tuli todella pitkän aikaa. Ilman loppumisenkin jälkeen ilmattiin vielä pitkä tovi, jotta ilman todellakin kokonaan poistuisi. Poljin on nyt jämäkkä ja väljää ei ole, mutta silti se työsylinterin liike näyttää pieneltä..