99vm-80 + 90 osia

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
axtec
"Aero"
Viestit: 489
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja axtec »

onkos siitä juttua tällä foorumilla?
itsekin haaveilen ruiskusta jos saa tuon leimalle joskus :)
olisi mukava lukea jotain jutta tuon tekemisestä
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11628
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

axtec kirjoitti:onkos siitä juttua tällä foorumilla?
On tuosta monestikin täällä mainintoja. Haulla löytyy, mm. tuolla:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 768#309768
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Meikun turbo99 rojektissa on kanssa jotain mainintoja ruiskukamoista. Nehän perusrakenteeltaan on turbossa ihan samat, kuin vaparissakin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

axtec kirjoitti: onko tuo sinun 99 oikeasti gli-malli vaiko jälkiasennus ruisku?
laitetaan nyt tähän sellainen kuriositeetti, että 81 vuonna valmistettiin 99 GLi mallia, en vaan tiedä missä maissa sitä myytiin. Kuitenkin korjaamokäsikirjoissa toistuvasti muistetaan mainita tuo 81 vuoden ruiskumalli.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Vastaa Viestiin