Saabien turbot???

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Passi kirjoitti:Eli lyhykäisesti ku kirjoittaa, niin mitä isompi imureikä turbossa, sitä enempi tehua! :)

Ja käytännössä garretin väljempi? pakopesä ei auta siinä missä mitsun kompura tuottaa.
T. Pasi
No jos katsotaan jokin tietty kiintopiste tehoissa, vaikkapa 220hp niin garretti selviää siitä pienemmällä ahtopaineella. Toisaalta saabin t03llakin on puserrettu yli 300hp joten ei sekään puoli heti ahdista.

Keskivertona tuo mitsu on näistä orkkiksista parempi valinta mutta jos sais molemmat uutena niin ottaisin garretin yhtään miettimättä.

T25 tilalle ei missään nimessä kannata kumpaakaan näistä laittaa.
Aki Peltola #1132
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

rr kirjoitti:
tema kirjoitti:Onko sulla muuten jokin muu kuin orkkis kansi kun puristukset 8,5? Vakiona pitäis olla muistaakseni jotain 9,0 luokkaa.
rr kirjoitti:Kyseessä siis 8V turbo vm -88...
Eli vakio kansi ja männät tällä hetkellä, pitäis olla 8,5:1
:oops: Sorry unohtu noi "vajaa venttiliset" :)
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Vastaa Viestiin