OG900:seen t16 9000:n kone

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
matti46
"Tuplakaasari"
Viestit: 99
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 14:05

Re: OG900:seen t16 9000:n kone

Viesti Kirjoittaja matti46 »

Juu tekemistä tossa varmasti on. mietin josko ois helpompi hommata suoraa 16v 900 ja sitten vaan nakata tekniikka kokonaisuudessaan autosta toiseen. Sitten rakennella turboa siihen.
Saab 9000 CS 2.0T -97
matti46
"Tuplakaasari"
Viestit: 99
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 14:05

Re: OG900:seen t16 9000:n kone

Viesti Kirjoittaja matti46 »

Noniin. Tuli nyt sitten kuitenkin hommattua tuo 9000 -88 kone. :D Tota nyt sitten pitäs alkaa huoltamaan, putsaamaan ja kattelemaan puuttuvia osia kuten 900 t16 imu- ja pakosarjaa ja sähköt. Lisäksi osia mitä tosta moottorista o voinu kulua käyttökelvottomaksi(kone ei kuitenkaan mikään uusi ole. ajettu päälle 300k eikä huolloista mitään tietoa). Semmonen jännä ajatus tuli kans mieleen että onko näihin autoihin olemassa tyyppi hyväksyttyjä remmiahtimia?
Saab 9000 CS 2.0T -97
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Re: OG900:seen t16 9000:n kone

Viesti Kirjoittaja Svc »

matti46 kirjoitti:Semmonen jännä ajatus tuli kans mieleen että onko näihin autoihin olemassa tyyppi hyväksyttyjä remmiahtimia?
Ei. Ainoa tehtaan kehittelemä mekaaninen ahdin oli SVC-moottorissa mutta sekään ei koskaan päässyt tuotantoon asti.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Vastaa Viestiin