
Harmihan se on, kun esim. 250-350 tkm ajetut joutuu paaliin, kun tekniikka kestäis vielä pitkälle. Tein tuonne gallupalueelle kyselyn, niin muistaakseni on vasta yksi Saab romutettu tekniikan hajoamisen vuoksi. Tähän asti vastanneista siis.
En tiedä, mutta omassa juuri hakemassani Combissa ainakin roikkuu sen verran rajusti, että hyvä kun takaikkunasta ulos näkee. Tulin vain miettineeksi, että onkohan katsastusmiehellä tähän jotain sanomista?kärkkäinen kirjoitti:Onko kukaan muu huomannut vai luulenko vain että combimallin saabeissa näyttää olevan keskimääräisesti kattoverhoilut roikkumattomampia?
Ei periaatteessa kun on molemmilla puolilla peili joista näkee taakse,mutta inssitJuhasu kirjoitti:En tiedä, mutta omassa juuri hakemassani Combissa ainakin roikkuu sen verran rajusti, että hyvä kun takaikkunasta ulos näkee. Tulin vain miettineeksi, että onkohan katsastusmiehellä tähän jotain sanomista?kärkkäinen kirjoitti:Onko kukaan muu huomannut vai luulenko vain että combimallin saabeissa näyttää olevan keskimääräisesti kattoverhoilut roikkumattomampia?
Herkästi ne ihmiset nykyään paalaa vähän ajettuja harvinaisuuksia.Mr_Who kirjoitti:...oli siten soittelemassa jo romu-ukolle...
...14v kyseisellä omistajalla ollut ja autolla ajettu vain 220tkm. Kerkesi nytte olla poissa liikenteestä 2kk...
Väri ainakin on erinomainenJyriFIN kirjoitti:http://jysky.kuvat.fi/kuvat/Saab+900+Tu ... 000132.jpg
Joo tuota itekki harmittelen...Uitukki kirjoitti:Herkästi ne ihmiset nykyään paalaa vähän ajettuja harvinaisuuksia.Mr_Who kirjoitti:...oli siten soittelemassa jo romu-ukolle...
...14v kyseisellä omistajalla ollut ja autolla ajettu vain 220tkm. Kerkesi nytte olla poissa liikenteestä 2kk...