Mulla muuten on -87:ssa Stockholm, onko se kenties liian vanha siihen..?Naxu kirjoitti:Blaupunkt stockholm tuohon pitäisi laittaa. Aito 80-luvun alun laite, jota scan-auto myi saabeihin.
Ja aiheen aloittajalle vielä, vaihda jäähdytinnesteet(!)
Mulla muuten on -87:ssa Stockholm, onko se kenties liian vanha siihen..?Naxu kirjoitti:Blaupunkt stockholm tuohon pitäisi laittaa. Aito 80-luvun alun laite, jota scan-auto myi saabeihin.
Nollakokemuksella näistä: Se on aivan liian uusi tohon sun omaa. Myy se mulleTri-Lo kirjoitti:Mulla muuten on -87:ssa Stockholm, onko se kenties liian vanha siihen..?Naxu kirjoitti:Blaupunkt stockholm tuohon pitäisi laittaa. Aito 80-luvun alun laite, jota scan-auto myi saabeihin.
Ja aiheen aloittajalle vielä, vaihda jäähdytinnesteet(!)
Taitaa toimia siis kutakuinkin oikein, jos tuo kuvailemasi tapahtui ilman jarrupaloja ja jarrulevyä välissä. Normaalisti käsijarrun kiristäessä palat ei pääse liikkumaan pariakaan milliä ennen kuin palat puristuvat jo tiukasti levyä vasten. Tämän pituisen matkan pitäisi mäntiä pystyä palauttamaan ihan vaan tiivistekumien elastisuus.ahietalahti kirjoitti:Nyt se toimii siten, että kun painaa männän kasaan, niin käsijarrua vetämällä mäntä tulee ulos, mutta ei mene sisään aja seuraavan kerran kun vetää kässäriä, ei tapahdu mitään. Mikä piru. Taas jos painaa männän kasaan niin toimii sen kerran.
Tämä oli se juttu. Kilvet on alkuperäisrekkarilla, ilman eurotunnusta tietenkin.saba90 kirjoitti:toisella puolella on erilaiset pölärit