En tarvi 80-luvun alkupään konetta kun löytyy tallista täysin entisöitynä hytitön 60-luvun peli. Kai sekin lasketaan?
900turbo3d kirjoitti:Siksipä onkin hyvä, että mielipiteitä on yhtä monta kuin katsojiakin. Kurjaahan tuo olisi, jos kaikki olisi samanlaista.
Hieman offtopic, mutta esimerkiksi itse tiputin oman mersun melkosta alas, ja nurkassa odottaa alustasarja jonka avulla toivottavasti pääsisi vielä hieman alemmas. Minun mielestä ohjattavuus/ajettavuus parani huomattavasti vs orggis alusta, ajotuntuma parempi yms. Samalla vaihdoin jäykemmät vakaajat, uudet puslat yms... Toki hieman kovahko on alusta, jonka tähden koko mersumaisuus on kuulemma mennyttä. Minusta Suomen tiestö vaan tahtoo olla niin paskaa, että ymmärrän miksi jengi tykkää ennemmin ajaa hetekalla...
PS.
kimmoa kirjoitti:Tuossa on uutenakin edessä joustovaroja jotain päätähuimaavat 5cm ennenkuin lyö kumeille ja jos se poistetaan + pistetään nuo rattaat alle niin ajomukavuus on sitä luokkaa, että ottaisin helsingin keikalle mieluummin traktorin, kuin saabin.
Kiinni veti. Kun oma Saabbi tallista liikahtaa, niin varaathan tsellesi jonkun 80-luvun alkupään traktorin, jotta päästään ajelemaan =) otan toki yhteyttä hyvissä ajoin.
Ei oikee viittis myyä tuota focusta ku sijottanu niin paljo jo rahaa varaosiin että en Tuu koskaan saamaan etes puolia takaa. Ajaa loppuun tuo auto ja miettiä Sitte saabia uudestaan.
Ainoot viat enää on että maalit tippuu helmoista
Onko tuo mimmonen pomppulinna ajella laikkajousilla? Itellä on hakusesa vielä pykälää matalampi toteutus kuin tuossa kuvien valkoisessa satkussa. Mitkäs iskarit mahtaa sopia OG900 alle jotka ois lyhkäsemmät kuin alkuperäiset?
Edessä voi joutua lyhentämään myös pohjaanlyöntikumista yksi "makkara" pois. Edessä on tavallaan progressiivinen jousitus jo vakiona, kun kumi ottaa vastaan vakionakin isommissa heitoissa. Lyhyillä jousilla paukuttaa ikävästi kun kumi tulee mukaan liian aikaisin. Muistelen tämän ohjeen olleen joissakin madallusjousien asennusohjeissakin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mertmi kirjoitti:Edessä voi joutua lyhentämään myös pohjaanlyöntikumista yksi "makkara" pois. Edessä on tavallaan progressiivinen jousitus jo vakiona, kun kumi ottaa vastaan vakionakin isommissa heitoissa. Lyhyillä jousilla paukuttaa ikävästi kun kumi tulee mukaan liian aikaisin. Muistelen tämän ohjeen olleen joissakin madallusjousien asennusohjeissakin.