Näiden vanteiden ensiväri oli hopea, mutta jälkimarkkinoilta niitä pystyi tilaamaan myös harmaana ja pearl'ina.saamu kirjoitti:Ja onko kenellekkään tietoa mikä värisävy nuissa kyseisissä vanteissa on alun perin ollut tuon maalatun valkoisen sijaan?
Saab 99 -82 GL fiksailua
Re: Saab 99 -82 GL fiksailua
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saab 99 -82 GL fiksailua
Omanikin on oikeasti vuoden -83 malli, mutta on ensirekisteröity vuoden -82 puolella. Eipä ole hinnat juurikaan muuttuneet 15 vuodessa. Voidaan jo puhua, että säilyttää arvonsa hyvinsatkusetä kirjoitti:Minulla on tallessa väriä myöten samanlainen 99. tosin 83/84vm.
Eka autoni jonka ostin scan-autosta kokkolasta 7000markalla vuonna -97
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mistä onnistuit ristos löytämään tuollaisen kontaktimuovisuikaleen? Vieläkö niitä jäi jäljelle? Onkohan nuita miten korjattu, luulisin riittävän jos jostakin löytäisi tarpeeksi saman tapaista teippiä.
Myös hiukan hitsailtavaa olisi itsellä. Toisen puolen vetarin tunneli ja peräkontin pohjan nurkka. Joskus muistan jonkun (nalleolut?) linkanneen ulkolaiselle sivustolle, jossa oli myynnissä vielä korjauspaloja nuihin vetarin tunneleihin. En vain enää löytänyt tätä sivustoa/linkki mistään.
Kiitoksia kommenteista ja kannustuksesta.
Re: Saab 99 -82 GL fiksailua
Jos tarkoitat tuolla sitä puuviilujäljitelmää kojelaudan alaosassa, joka tosiaan on aina kurtussa, niin siihen itse aikanaan sain jostain tarrataustaista puuviilua. Tosin laitoin itselle tyylin takia mustan, koska ei ollut silloin 20v sitten entisöinti mielessä, mutta kyllä tuota varmaan ruskeanakin myydään. Ehkä ei aivan sama kuviointi mutta eroa ei kukaan huomaa.
ristos kirjoitti:
Mielestäni tuon 99 "ikävin" fiksailtava osa on tuo "karmea" kojelaudan alareuna kontaktimuovisuikale, mikä on aina kurtussa tai muuten vaurioitunut! Ise löysin aivan uuden 90:pin merkillä varustetun pätkän siihen oikeaan reunaan, mutta tuo muu osa on vielä kekseliäitten mietteiden vaiheessa.