99 keittää, missä vika?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: 99 keittää, missä vika?

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

miun ongelma poistui uudella paisarin korkilla..... ostin motonetista.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: 99 keittää, missä vika?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Könsikäs kirjoitti:Pitääkö jäähdytysnesteen määrän olla aina MAX tasolla? Mulla on Min ja Max välillä että voiko se aiheuttaa ongelmia...
Siis vaikka löytyy tuplaflektit silti lämpee 3/4 osaan asti. Tapana on aina ollu laittaa heti liikkeelle lähdettäessä yksi flekti päälle. Toinenhan pelaa sillon kun "pitää".
Syyläri näyttää ehjälle.
Ettei olis 92 asteinen termari?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Könsikäs
"Hirsch"
Viestit: 718
Liittynyt: To Touko 21, 2009 13:00

Re: 99 keittää, missä vika?

Viesti Kirjoittaja Könsikäs »

Eilen ostin Wahlerin "kesä" 88 asteisen termarin. Hintaa oli sen pari kymppiä.
Pitäs seuraavalla viikolla vaihtaa. Huomenna ei kerkeä kun on pakko katsoa myhinpään ralli ek:ta kun ihan kodin lähellä on.
Mutta itse termarin vaihto. Miten paljon maksaa glykoolit jos on uudet nesteet laitettava? ja se ilmaus tapahtuu sillei että ilmausruuvi auki, kaadetaan vettä niin kauan kun se on max tasolla, kone käyntiin, kierrätellään, suljetaan ilmausruuvi ja se on siinä?
15cm matalampi caprice -83
Pontiac safari -87
Buick electra -84
Saab 96 -79
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: 99 keittää, missä vika?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Kyllä ilmausruuvin saa auki. Se on messinkiä ja ei todellakaan ruostu jumiin. Kannattaa sitten ihan suosiolla asentaa uusi termari tiivisteliiman kera. Ei tarvitse tehdä kahteenkertaan sitä asennusta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin