Satku ruttuun

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Miten voi olla yhdellä ihmisellä aina tuollainen tuuri?

Etkö saa edes työstäsi mitään korvausta? :cry:
# 419 Vesa Pohjalainen
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Ei mitään oman työn palkkaa , tai seisonta päiviä , niistä tulee mutta vievät kaikki. :cry:
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Epäreilua on, otan osaa :(
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Reetu

En meinaa ymmärtää tätä , mut muille varoitukseksi .

Monella varmaankin on osamaksulla auto , jos ajatte kolarin ja syy ei ole teidän, siitäkin huolimatta teidän täytyy ilmoittaa asiasta rahoittajalle, joka omistaa auton, ja joka vaatii , että auto viedään korjaamolle.
Itse sitä ei saa korjata ja jos sen teet, menee kaikki korvaus rahat rahoittajalle , itse joudut maksaan osat ja omasta työstäsi , et saa palkkaa.

Tästä on väännetty kovasti , vielä hetki sitten .
Minä hävisin jutun , olen toiminut väärin kun korjasin itse ja yritin kuulemma salata rahoitus firmalta koko jutun.

Vakuutus korvausta ei voida maksaa haltjialle , vaan aina omistajalle.
Lisäksi seisontapäivien korvauskin kuuluu heille , vaikka kärsijänä onkin haltija.
Auton arvolla ei ole mitään merkitystä , rahoittajat perää heti rahat itselleen.

Nää on näitä asioita joita tälläinen maalaistollo ei tajua , mut nyt saa sitten olla.
Reetu

Mun rahoitus on vanha , johon rahoitus firma on antanut maksuvapautusta pari vuotta, työttömyyteni takia , no hehän siinä pärjää kun korko juoksee , no työttömyys jatkuu kuilu syvenee, vakuutusturva pettää , eli kasko irtisanotaan , tulee kolari jossa rahoitus firma pärjää , ovat tosi tyytyväisiä , mut auton arvo on alentunut itse korjaten , ja muutenkin sopimuslaiminlyöntejä , ovat halukkaita purkaan sopimuksen ja vievät satkun , ajattelin antaa mennä olkoon. :twisted:

Voiko enää kurjemmaksikaan mennä.
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Reetu kirjoitti:... ovat halukkaita purkaan sopimuksen ja vievät satkun , ajattelin antaa mennä olkoon. :twisted:

Voiko enää kurjemmaksikaan mennä.
Siis mitä V*TTUA!? Nytkö ne haluaa purkaa sopimuksen ja viedä auton?

Jos, niin paljonko on korvaussumman rahoitusyhtiölle mentyä jäljellä maksueriä..? Vois olla meinaan kolehdin paikka...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
saab900c
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja saab900c »

Myrkky kirjoitti: Vois olla meinaan kolehdin paikka...
Olen ehdottomasti samaa mieltä 8)
Reetu

Liian paljon lähes kolme vuotta maksuvapaata.
Menee kuulemma vain korkoihin ja muihin kuluihin tuo korvaus summa joka on muuten 700e

Helpompi vaihtaa hyviä osia huonompiin ja antaa viedä , hommata sitten ajan kanssa edullinen saabi , onhan tuo noppa onneksi kumminkin.
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Reetu kirjoitti:Liian paljon lähes kolme vuotta maksuvapaata.
Menee kuulemma vain korkoihin ja muihin kuluihin tuo korvaus summa joka on muuten 700e

Helpompi vaihtaa hyviä osia huonompiin ja antaa viedä , hommata sitten ajan kanssa edullinen saabi , onhan tuo noppa onneksi kumminkin.
No ota nyt jokainen siihen viimeaikoina laittamasi osa pois ainakin, muutenhan se menee ihan lahjana rahoitusyhtiölle!

Vois olla melkein rahoitusyhtiön nimen julkaisun paikka.. :evil: :evil: :evil:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
saab900c
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja saab900c »

Tietty jos sen keräyksen järjestäis sellain, et kerättäis rahaa, et saatais sulle uus satku alle, niin elämä jatkuis melkein kuin ennenkin :)
Reetu

Rauhalliseti nyt , noitahan on muutamlla sadalla tarjolla , katellaan.
Viimeksi muokannut Reetu, La Huhti 23, 2005 07:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Johnny V4
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

Mikä on firman nimi, että tietää dissata jatkossa?
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

luin nyt vasta tätä viestiketjua pidemmälle. sattuupa olemaan tilipäivä just joten jos laitat tilinumerosi niin laitan parikymppiä avustusrahaa ja haastan muut työssäkäyvät samaan. lähetithän mulle juuri puoli-ilmaiseksi autonosiakin.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Mertmi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

9000CD23T kirjoitti:Sopimusehtojen mukaan ostaja on velvollinen ottamaan ajoneuvolle lakiin perustuvat vakuutukset sekä myyjän sopimusta tehtäessä vaatimat muut vakuutukset ja pitämään ne voimassa, kunnes ajoneuvon omistusoikeus siirtyy ostajalle. Mikäli ostaja laiminlyö vakuuttamisvelvollisuutensa tai irtisanoo vakuutuksen vastoin sopimuksen ehtoja, myyjä saa ottaa vakuutukset ostajan kustannuksella. Vahinkotapahtuman sattuessa ostajan pitää tehdä vakuutusehdoissa edellytetyt ilmoitukset vakuutusyhtiölle. Ajoneuvon omistajalla on ostajan sijasta oikeus vahingon sattuessa nostaa ajoneuvoa koskeva vakuutus- tai vahingonkorvaus ja sillä kuitata kaikki osamaksusopimukseen perustuvat saatavansa ostajalta.

eli ilmoitus vahingon aiheuttajan vakuutusyhtiölle riittää.
Mutta tuon auton arvo ei varmaan ole niin suuri että rahoitusyhtiö rupeaisi
sitä peräämään..!
Tässähän se tuli jo mainittua. Auton omistaja, eli rahoitusyhtiö saa rahat. Turha asiaa on enää veivata, kun on se jo kerrottu selvästi suomeksi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Reetu

Johnny V4 kirjoitti:Mikä on firman nimi, että tietää dissata jatkossa?
Volvo henkilöautorahoitus.
Vastaa Viestiin