
Foorumin kaunein OG900
OG900 on kaunein auto päällä maan, siksi oli pakko taas hankkia sellainen. En tosin saanut haluamaani grafiitinharmaata Aeroa, vaan valkoisen 900i:n, mittarissa 410tkm 

Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Kyllä tommosella ~200 heppasella t16 satkulla pärjää yllättävän hyvin, se kun vie pk-seutu pyörityksessä alle 10 l/100 km ei minun mielestäni päätä huimaa.AnttiR kirjoitti:.Jos noita 900 :sia vielä valmistettaisiin (pienemmällä kulutuksella ,tehokkaammala moottorilla ja parannetulla äänieristyksellä) olisin valmis ostamaan sellaisen. Kiitos teille , jotka pidätte huolta meidän ex-900 :n silmänilosta.

äänillä kuin faijan -95 cse tonnari.

Mielestäni ainoa seikka mikä pilaa hienon auton muuten on surkea vaihdelaatikko, kyllähän tosta muuten sen 400 heppaa ottaisi koska vaan.


9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
aero -85
mites tää mun? Aero mallia 1985, kts. taidevalokuva 
http://img394.imageshack.us/my.php?imag ... 0353hr.jpg
ja normikuva
http://img408.imageshack.us/my.php?imag ... 0068lq.jpg

http://img394.imageshack.us/my.php?imag ... 0353hr.jpg
ja normikuva
http://img408.imageshack.us/my.php?imag ... 0068lq.jpg
Viimeksi muokannut a9000, Su Tammi 28, 2007 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se on jännä miten paljon satkuissa on eroa äänieristyksessä. Eka -88 900i oli järkyttävän äänekäs, tää t8 special on taas ihan kohtuu hiljainen. Alla olevissa kuvissa näkyvä -91 t16 oli sen sijaan tosi hiljainen, ihan tonnareiden tasoa. Ovat varmaan 90-luvulla parantaneet noiden äänieristystä. Lisäksi varmaan turbojen hydrauliset moottorituet jeesaa ainakin koneen äänien suhteen.
Niin, ja kuka vielä väittää ettei 5-ovinen 900 voi olla hyvän näköinen...

[/img]
Niin, ja kuka vielä väittää ettei 5-ovinen 900 voi olla hyvän näköinen...


GM 900 se 2.0t -97 RE85
No kun kerrat kysyt niin vastaan.Minun mielestäni 5 ovinen EI ole hyvännäköinen.3 ovea miellyttää minun silmääni.4 ja 5 oviset ovat perheautoja enkä sellaisia arvosta.Karjay kirjoitti:Se on jännä miten paljon satkuissa on eroa äänieristyksessä. Eka -88 900i oli järkyttävän äänekäs, tää t8 special on taas ihan kohtuu hiljainen. Alla olevissa kuvissa näkyvä -91 t16 oli sen sijaan tosi hiljainen, ihan tonnareiden tasoa. Ovat varmaan 90-luvulla parantaneet noiden äänieristystä. Lisäksi varmaan turbojen hydrauliset moottorituet jeesaa ainakin koneen äänien suhteen.
Niin, ja kuka vielä väittää ettei 5-ovinen 900 voi olla hyvän näköinen...
[/img]
EDIT:Kuvien auto on siis hienokuntoinen,mutta kuitenkin mulle liikaa ovia että voisin sanoa sitä hienoksi.
Oma liki puolimilliä ajettu "raato"..
[/img]



Viimeksi muokannut 900i, Ti Tammi 30, 2007 22:03. Yhteensä muokattu 12 kertaa.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti: