Ja talvella ajamaton cabbe, aaaaahhh ku sellainen olisi kesäautona

No, tästä vastakysymys, miten saat satkun 4 ovea pysymään täysin ruosteettomana... Vastaus ei ole: ei kovin häävillä pidolla.Jusau kirjoitti:Samin kanssa samoilla linjoillaNoilla kilometreillä helmessä ei ole reikää, ei edes ruosteen alkua.Itse pidän ko. autoa helmenä (okei autossa on 2 paikattavaa kohtaa kuskinpuolen takalokarissa) muuten auto on pelleiltään priima.
Miten noilla kilometreillä saa Saabin puhkiruostumaan? V: Ei kovin häävillä pidolla.
Wtf, jos autolla on ajettu noin 5tkm/vuosi ja jonain vuosina kympin kieppeillä per vuosi, niin en kyllä sitä kutsu homehtumiseksi enkä hoitamatta jättämiseksi. Ja noi reiät mistä mainitsin on peukalon kokoiset eikä mitkään päänkokoiset. Useampi ostaja kandi ei edes huomannut niitä... Ilmeisesti tämän ikäisellä satkulla pitää olla rullattu hemmetisti, jotta ei ole homeessa ja sen jälkeen se on loppuun ajettu.....Sami kirjoitti: Mitä väliä sillä mittarilukemalla on jos auto on seisoessaan imenyt ja hautonut kosteutta vuodesta 90 asti? Reiäthän viittaa siihen että auto on jäänyt hoitamatta.(jälkimmäinen kysymys on filosofinen viitaten yleiseen satkujen kauppatilanteeseen eikä viitattu Red Dragonin autoon)
Morjens, taas kommentti mitä en ymmärrä, nimittäin nyt on ilmeisesti 3-ovisuus muotia... itse myin muutama vuosi sitten aitoa, xxtun hyvänkuntoista satkua, mutta juuri tämä kolmiovisuus ei ollutkaan niin hyvä. Silloin olis pitänyt olla viisovinen... Varusteita... siis sähkölaseja, kattoluukkua, ilmastointia jne, tyvärr, ei oo, koska S malli oli suht karvis poislukien tärkein lisävaruste eli TURBOtomaatti kirjoitti: Kyllä sun autos kiinnostas mua juuri noiden kilometrejen takia.Kunnon pitää tietysti olla sen mukainen.(en tiedä autostasi kun en ole nähnyt).automaatin lasken itse plussaksi mutta tuohon rahaan korimallin tarvitsee olla 3d,ja varusteita reilusti.Hälytinkin olisi ihan ehdoton.Hetihän sekin haukkaa 500 ekee lisää kun käy asennuttamassa jotta saa yönsä rauhassa nukkua.Tonni tuosta hintapyydöstäsi pois niin kyllä siihen joku perhemallien (4d-5d) kannattaja lääpistyy.
Laitoin myyntiin ton satkun ihan taloudellisten/järkisyiden takia myyntiin, Nimittäin kakkosauto meidän perheessä pitää olla manuaali ettei unohdu miten vaihdekeppiä käytetään....tomaatti kirjoitti: Mnkäs takia tuon helmen muuten myyt?Sullehan ilmoituksesta päätellen käy vaihdossa samanhintainen tai halvempi saab?
Mimmi kirjoitti:Etkä edes ajanut rätti alhaallaVesa Pohjalainen kirjoitti:ei ole koskaan ajettu talvella....tai niin no silloin, kun maaliskuussa ajoin sen Helsingistä kotiin.
Niinpä, tekeehän Ladakin vielä Nivaasaabracing kirjoitti:tekisivät vielä ihan uusia og900
Huonosti pidetty siis kun löytyy "varmasta" paikasta ruostetta..Jokke A kirjoitti:Eipä ne kilometrit autoa helmeksi automaattisesti tee. Omasta ässästäni en ole löytäny hitsausta kaipaavia paikkoja enkä hitsattuja kohtia (toisen puolen vetarin tunnelia lukuunottamatta), kilometrejä mittarissa 444+ tkm, vaihteisto ja kone toimivat kuin uudet.
Kyllä sen eron todellakin huomaa, jos asiallisella pidolla olleita autoja vertaa.Red Dragon kirjoitti: Btw, oli muuten mielenkiintoista vertailla auton ominaisuuksia kun toisella oli ajettu 133tkm ja toisella 279tkm. toi vähemmän ajettu tuntui aidosti uudelta...
Onko se tonni sitten paha hyväkuntoisesta vaparista??YKÄ kirjoitti:Oisko satkujen hinnat jo nousussa ??. Minä tarjosin vm -92 2,1 og satkusta 750e ja EI myyty.
Omistaja väitti saaneensa siitä tonnin,oli kyllä hieno ja siisti.
Ton sorsan tilalle/rinnalle pitäs talveksi saada saab alkaa olla jo vieroitus oireita.
1) Turbo ei ole lisävarustefforslund kirjoitti: Onko se tonni sitten paha hyväkuntoisesta vaparista??
Tässä ketjussa oli keskustelua moninkertaisesti kalliimista ja vanhemmista og900,sista.![]()
Auton korinhan pitäis olla se joka määrittelee hinnat, eikä niinkään lisävarusteet joiden lisähinnat uuden auton hinnasta on suhteellisen pieniä.
Mutta myyjähän sen hinnan määrää, ostaja sitten päättää tuleeko kauppoja...