Onko jarrusatuloissa värinänvaimennusrautalangat oikein paikallaan? Onko jarrupaloken takapinnalla joustavaa kitinänvaimennuspintaa? Onko satulat putsattu ja suorat siitä, mihin jarrupalan takapinta nojaa? Väärin laitetut värinänvaimennusjouset tai turhan pehmeät palat voi tuoda pehmeyttä jarrutuntumaan.
Mitä jarruille ylipäätään on tehty sen jälkeen kun viimeksi toimi OK? Menee kyllä ohi otsikon...
Saab 900i 2,1 16v -92 käynnistys ongelma
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 74
- Liittynyt: La Touko 03, 2014 11:05
Re: Saab 900i 2,1 16v -92 käynnistys ongelma
Pitääpä nuo tarkastaa. Kiitoksia neuvoista. Ei jarruille ole tehty mitään.. kun niille ei tarvinnut tehdä mitään. Jarrupolkimessa oli tuntuma täysin normaali! Tänään kun kävin autoa kattomassa, niin jarrupoljinta kun painaa niin kuulu ruiskauksen ääni. Maahan ei tule kuitenkaan jälkia mistään vuodosta.. Epäilen pääsylinteriä joka vuotaa jarrutehostimeen. Miten onnistuu pääsylinterin tiivisteiden vaihto. Onko minkälainen homma?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 74
- Liittynyt: La Touko 03, 2014 11:05
Re: Saab 900i 2,1 16v -92 käynnistys ongelma
Jeps. Olen miettinyt itsekkin että omat kysymykset ovat meneet reippaasti ohi aiheen.. Mutta kyseessä on sama auto jne. niin on tuntunut siltä ettei viitsi tehdä uutta keskustelua. Jotenka, voisi lopettaa tähän tämän keskustelun, koska itse käynnisty ongelma tuli aikoja sitten kuntoon uusilla NGK tulpilla, sekä laittamalla vanha puola paikoilleen. Kiitoksia vielä kerran neuvoista kaikille kun autoitte käynnistys ongelman korjaamisessa!