Kiitos.Myrkky kirjoitti:..Suppari kirjoitti:...
Tehoa 16v koneesta
Re: kannen tekoa.
Kuin myös täällä, ensimmäiset tuli pilattua jo vuonna -81 siis fiiun TCAksu900 kirjoitti: Juu porttauksen perusteet on hallussa kiitos vain.Myös Fiatin TCt on tuttuja.

(124 Special T 1.6 -72)
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: kannen tekoa.
http://www.jokamies.net/modules.php?nam ... file=indexV-M kirjoitti:Kuin myös täällä, ensimmäiset tuli pilattua jo vuonna -81 siis fiiun TCAksu900 kirjoitti: Juu porttauksen perusteet on hallussa kiitos vain.Myös Fiatin TCt on tuttuja.
![]()
(124 Special T 1.6 -72)
V-M
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: kannen tekoa.
Niin?Suppari kirjoitti:http://www.jokamies.net/modules.php?nam ... file=indexV-M kirjoitti:Kuin myös täällä, ensimmäiset tuli pilattua jo vuonna -81 siis fiiun TCAksu900 kirjoitti: Juu porttauksen perusteet on hallussa kiitos vain.Myös Fiatin TCt on tuttuja.
![]()
(124 Special T 1.6 -72)
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
miulle myös..... kiitos!Suppari kirjoitti:Tässä kun näitä hipoäijiä on topic täynnä,niin kysyisin onko kellään sitä VM lehteä vissiin 70-80 taitteesta,jossa käsitellään esim.v4 kansia.
Olis kiva saada siitä skannaus,varsinkin noista kansien työstöstä.Saisi vähän edes mittoja,joita lähtis koittamaan.Oman lehden olen hukannut,simpura sentään.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: kannen tekoa.
Hahaa.V-M kirjoitti:Kuin myös täällä, ensimmäiset tuli pilattua jo vuonna -81 siis fiiun TCAksu900 kirjoitti: Juu porttauksen perusteet on hallussa kiitos vain.Myös Fiatin TCt on tuttuja.
![]()
(124 Special T 1.6 -72)
V-M


Aki Peltola #1132
Tuolta löytyy juttua kannesta -> http://www.vsaab.com/SportRally/TOC.htmSuppari kirjoitti:Tässä kun näitä hipoäijiä on topic täynnä,niin kysyisin onko kellään sitä VM lehteä vissiin 70-80 taitteesta,jossa käsitellään esim.v4 kansia.
Olis kiva saada siitä skannaus,varsinkin noista kansien työstöstä.Saisi vähän edes mittoja,joita lähtis koittamaan.Oman lehden olen hukannut,simpura sentään.
Katso kappale 6.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 798
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Löytyy myös Saabisti nro 10/ toukokuu 1993. Skanneria ei tähän hätään löydy.nalleolut kirjoitti:Suppari kirjoitti:Tässä kun näitä hipoäijiä on topic täynnä,niin kysyisin onko kellään sitä VM lehteä vissiin 70-80 taitteesta,jossa käsitellään esim.v4 kansia.
Olis kiva saada siitä skannaus,varsinkin noista kansien työstöstä.Saisi vähän edes mittoja,joita lähtis koittamaan.Oman lehden olen hukannut,simpura sentään.
Yksi kaveri oli tehnyt tuon jutun mukaisesti V4 palotilasta alumiinisen mallilevyn, joka laitettiin venttiileillä paikoilleen ja sillä sai jokaisen palotilan mallin piirrettyä kanteen ennen vinguttamisen aloittamista.
Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )