Täältä kun aina olen apua saanut

Itse ongelma siis seuraava. Tuli tässä vuoden alussa hankittu seuraava(ties jo mones) projekti-eli T8 APC-llä ja välijäähdyttimella ysisatku tiedysti. No kone ontui kolmella pytyllä ja vaikka toivoin, että olis pienempi vika, niin paineita mitatessa-ensimmäisessa pytyssä 0. No vaikka/tai pikemmin koska oli edellinen omistaja juuri tehnyt kansiremonttin, niin epäilin venttiilivikaa. Olin oikeassa-tänään kun otin kannen irti, niin pikku pala puuttuu pakoventtilistä. Ihme hyvin kyllä kulkii Lohjalta satamaan ja Tallinnassakin kolmellakin putullä

Miten nyt sitten pitäis toimia: itse ajattelin ottaa ne prikat vanhasta kannesta(se kunnostettu kansi oli ilman nokkaakselia ja niitä muita härveleitä)
ja sitten mitata rakotulkilla ne välykset ja sitten jos ei ole misssään liian pienet välykset, niin laittaa kasaan ja etsiä myöhemmin jostain(en vain keksii mistään) sopivat prikat ja vaihtaa ne sinne.
Jos en löytää sopivia niin voiko niitä hioa tai muuten koneistaa oikeaan mittaan?
Voisko sen kuitenkin laittaa niillä vanhoilla prikoilla kasaan jos ei ole liian pienet välykset, jotta ventiilit ei palais pilalle? Auto pitäis saada ystävän tallista ulos mahd nopeasti. Autolla ei ole kuiteskin kiire ajoon, kun olis vielä koritöitä tiedossa ja käyttöauto on kunnossa oleva 99. Vähän matkaa pitäis kuiteskin siirtää.
Olen tehnyt kannenvaihdon 16 v Aeroon-siinä pääsin helpomalla, koska siellä on hydrauliset nostajat. Monessa paikassa sanottiin vaan, että eipäs ole niihin enää varaosia. No p----le-päättykö hyvien mallien harrastelu nyt siihen?