Tuollainen käytiin lunastamassa väliaikaisautoksi kamulle, halvin kohtuullisen matkan päässä oleva auto jossa oli kesän yli vielä leimaa jäjellä. Mukavaksi yllätykseksi auto oli hienosti toimivalla ohjaustehostimella, ja toimivalla keskuslukituksella. Auto on ollut omistajalla päivittäisessä käytössä pari vuotta.
Hukkaako nesteitä? "Ei hukkaa!"
Hei miksi öljytikusta kärki on hädin tuskin märkä?? Jaaha, ja paisuntasäiliö tyhjä?!
"On vai? En ole öljyjä koskaan vaihtanut enkä edes tarkistanut.."



Nooh, jarrunestesäiliössäkin nestepinta peitti juuri säiliön pohjan. Ja ohjaustehostimen säiliössäkin mittatikku kuiva....
Kone käy kyllä nätisti ja vaihteisto tuntuu tosi hyvältä. Eli ilmeisesti ainakin myyjää edeltävä omistaja on pitänyt autosta hyvää huolta, olin ymmärtävinäni että myyjä oli vasta toinen omistaja.
Takakaaressa on hehtaarin kokoinen reikä, oikeastaan kaaren ja takaovinen välinen pelti puuttuu kokonaan, tuota tuskin kukaan haluaa enää parsia leimalle joka loppuu marraskuun eka päivä. Toinen takaiskarin yläpää ja toinen vetarintunneli on hitsattu viime katsastukseen. Ovien alareunat on kovin huonot.
Hyviä pisteosia tuossa on; ohjaustehostin, keskuslukitus, moottoripaketti (alle 300tkm ajettu), molemmat etu-umpiot on melkien uuden näköiset, uusi pakoputki, jäähdytin tosi hyvän näköinen, puoli vuotta vanha akku. Painelaakeri myös vinkuu, joten loppuuko se ensin vai leima ensin, jää nähtäväksi.
Huomenna vaihdamme moottoriöljyt ja suodattimen, venttiilikopan huohotinputken tiivisteen, roikkuvan vilkunviiksen, ja muuta pientä huoltoa ja sitten vaan ajoa.
Auto tulee myyntiin heti kun kamu löytää mieleisemmän ranskanpatongin tuon tilalle
