http://www.lainvoima.com/kohde.php?id=5423&pid=59413jalhok kirjoitti:Lainvoima /konkurssipesät huutokaupassa saab 900 c -89.
Nyt 460 e,taitaa olla jo liikaa hintaa?
Linkkiä en onnistu edelleenkään tekemään.
Pelastakaa satkuja!
Re: Pelastakaa satkuja!
Re: Pelastakaa satkuja!
Kiitos!
Re: Pelastakaa satkuja!
Tuli haettua Kuopiosta -83 vuoden 900 GLs. Todella hyvässä kunnossa, toki pikku fiksailua ulkokuoreen saa tehä jos jossain kohtaa museokilpiin haluaa. Mutta olkoon nyt toistaiseksi yhdistetty käyttö/harrasteauto. Pientä vikaakin toki tuon ikäisessä, radio ei toimi ja matkustamon viilennin puhaltaa vaan lämmintä ilmaa. Pyyhkimen sulatkin joutaa vaihtoon ja se perinteinen kattoverhoilun roikkuminen. Mutta muuten timmi peli, about 321 tkm ajettu.
Saabisti jo vuodesta 1994, Saab-klubin jäsen numero 918 vuodesta 1998. harrasteena 96 -78, käyttiksenä -97 Volvo S40
Re: Pelastakaa satkuja!
Kallishan se oli, mutta yllättävän hyvä ja ruosteeton. Pesä oli maksanut verorästit joten hintaaRisto kirjoitti:http://www.lainvoima.com/kohde.php?id=5423&pid=59413jalhok kirjoitti:Lainvoima /konkurssipesät huutokaupassa saab 900 c -89.
Nyt 460 e,taitaa olla jo liikaa hintaa?
Linkkiä en onnistu edelleenkään tekemään.
tuli 510€, tosin takakontista löytyi kesärenkaat siisteillä vanteilla ja pintaa 6mm.
Museorekisteriin taitaa kulkine aikanaan päätyä, ainoastaan kattokangas roikkuu, muita vikoja
en ole vielä löytänyt .
Re: Pelastakaa satkuja!
Hieno homma! Kuvissa näytti aika kopsakalta!
Re: Pelastakaa satkuja!
Olihan se tyylikkäästi päivettynyt. Melkoisen puurtamisen jälkeen pohjaväri alkaa näkyä,
ja pinta kiiltää.
ja pinta kiiltää.
Re: Pelastakaa satkuja!
Tänään "pelastettu":
i16 2,1/vm. -92/230tkm.
i16 2,1/vm. -92/230tkm.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
Re: Pelastakaa satkuja!
Kyllä on hieno!
On pitänyt itse vähentää kalustoa, mutta aivan päinvastainen suunta on. Eilen tuli haettua ensimmäinen automaattisatku. Oikeastaan aika miellyttävä ajella. Taka-akseli vaan vääntynyt ojaanajossa, joten vaihtoon menee jos ajoautoksi meinaa.
On pitänyt itse vähentää kalustoa, mutta aivan päinvastainen suunta on. Eilen tuli haettua ensimmäinen automaattisatku. Oikeastaan aika miellyttävä ajella. Taka-akseli vaan vääntynyt ojaanajossa, joten vaihtoon menee jos ajoautoksi meinaa.
Sauli.M #1562
Re: Pelastakaa satkuja!
Tänään tuli pelastettua 900i 2.1 sedan -92. Oli ollut varkailla, vaurioista ei hajuakaan. AVK sitä
myi, auto pitäisi noutaa Lahesta. Kunhan saan sen omalle tontille syyniin tiedän enemmän.
Kalliskin pirulainen oli, 160€+ 15€ toimituskuluja.
myi, auto pitäisi noutaa Lahesta. Kunhan saan sen omalle tontille syyniin tiedän enemmän.
Kalliskin pirulainen oli, 160€+ 15€ toimituskuluja.
Re: Pelastakaa satkuja!
Kyllä on kohtuuttomat toimituskulut, liki 10% kauppahinnasta! Olisiko syytä ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen
95, 96, Saabo, 97, 99, 900, 9000, 9-3, 9-5
Re: Pelastakaa satkuja!
Kyllä vissiin! Teen sen heti aamulla!
Re: Pelastakaa satkuja!
Meillä tallissa 3-ovinen musta, jossa rekkari IFY-352, eli aika läheinen sukulainen tälle punaiselle yksilölle.
Re: Pelastakaa satkuja!
No niin! Kohtuullisen noitumisen ja temppuilun jälkeen saappi suostui käynnistymään. En tiennytsaappoke kirjoitti:Tänään tuli pelastettua 900i 2.1 sedan -92. Oli ollut varkailla, vaurioista ei hajuakaan. AVK sitä
myi, auto pitäisi noutaa Lahesta. Kunhan saan sen omalle tontille syyniin tiedän enemmän.
Kalliskin pirulainen oli, 160€+ 15€ toimituskuluja.
että jo -92 oli diisselimalli, ainakin äänestä päätellen. Mittarissa vasta vaivaiset 416tkm, taitaa
olla ketju joka rallattaa. Sen verran sillä ajelin (10km laittomasti), että totesin tehoa vielä löytyvän
nastarenkaillakin. "Helmen" tulevaisuus taitaa olla osien luovutus.
Re: Pelastakaa satkuja!
Eikös noita 2.1 litraisia koneita kutsuta ns diesel saabeiksi käyntiäänensä takia vaikka saabilla tulikin dieselit myöhemmin.
Ex 9000 Aero '96 Stg5, Ex 90 -87, EX 900c -89
Re: Pelastakaa satkuja!
Kamala kalkatus ja kolina, varsinkin kylmänä tyhjäkäynnillä. Mulla nyt eka 2.1:nen. Tuttu Saab asentaja totesi: "Käy kyllä aivan v***n hienosti". Kai se sitten kunnossa on tuosta karmeesta kolinasta huolimatta.saappoke kirjoitti:No niin! Kohtuullisen noitumisen ja temppuilun jälkeen saappi suostui käynnistymään. En tiennytsaappoke kirjoitti:Tänään tuli pelastettua 900i 2.1 sedan -92. Oli ollut varkailla, vaurioista ei hajuakaan. AVK sitä
myi, auto pitäisi noutaa Lahesta. Kunhan saan sen omalle tontille syyniin tiedän enemmän.
Kalliskin pirulainen oli, 160€+ 15€ toimituskuluja.
että jo -92 oli diisselimalli, ainakin äänestä päätellen. Mittarissa vasta vaivaiset 416tkm, taitaa
olla ketju joka rallattaa. Sen verran sillä ajelin (10km laittomasti), että totesin tehoa vielä löytyvän
nastarenkaillakin. "Helmen" tulevaisuus taitaa olla osien luovutus.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT