Pelastakaa satkuja!
Re: Pelastakaa satkuja!
Hiukan kannattaisi panostaa kuviin kun autoa myy. Äkkiseltään ei paha.
Re: Pelastakaa satkuja!
Mikä oranssi tiuku kiittää instrumenttipanelissa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Pelastakaa satkuja!
Tein työtä käskettyä
Itelleni eka Saab, kun ollut Volvoon kallellaan, mutta olen nykyään monimerkkiharrastaja.
Oli yksi halvimmista näitä, vaikka Saabiksi ei sentään ihan ilmainen.
Myyntikuvia.
Itelleni eka Saab, kun ollut Volvoon kallellaan, mutta olen nykyään monimerkkiharrastaja.
Oli yksi halvimmista näitä, vaikka Saabiksi ei sentään ihan ilmainen.
Myyntikuvia.
Re: Pelastakaa satkuja!
Tätä ei taida kukaan pelastaa sillä purkaamo myy, mutta... Oletteko koskaan nähneet perusteellisemmin joka paikasta rikottua - mutta silti "ajossa pidettyä" satkua? Sääli että on viimeisiä aero/turbo-s:iä vieläpä
https://www.ebay.de/itm/266784690572?it ... ondition=4
https://www.ebay.de/itm/266784690572?it ... ondition=4
Jäsen #745 - 900 TurboS vm. 1993 sekä 900 TurboS cabriolet vm. 1994: viimeisiä valmistettuja, molemmat museoitu ja kauniin sään ajossa. http://www.kuisma.net/saabcabrio/
Re: Pelastakaa satkuja!
Mitä jos kysyy kokonaishintaa ja nyppää sen matkaan trailerilla.siinäpä olisi kesäloma matka perheen kanssa eli loma jolla on tarkoitus
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Pelastakaa satkuja!
Suomessa tuo myytäisiin "pieniä käytön jälkiä, helpolla museoon" -lauseella.
Re: Pelastakaa satkuja!
Hienohan se! Mutta vahinko että aina nää "tallilöydöt" Suomesta tuppaa olemaan just näitä pappojen ajosta irronneita perusmalleja. Ei kukaan oo jemmannut ajamatta turbomallia... Ulkomailta välillä löytyy niitäkin että on avo tai turbo ollut vain kauniin kelin kauppa-autona.Taitaa olla suomen toiseksi vähiten ajettu OG.
Jäsen #745 - 900 TurboS vm. 1993 sekä 900 TurboS cabriolet vm. 1994: viimeisiä valmistettuja, molemmat museoitu ja kauniin sään ajossa. http://www.kuisma.net/saabcabrio/
Re: Pelastakaa satkuja!
Johtuu siitä että pappa oli viimeisiä paperimies vuosia hommissa ja osti eläkesaabin itselleen perusvarustuksella alle vuoden vuosipalkalla
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Pelastakaa satkuja!
Tänään saatu leimattua 900 turbo 16 cabriolet - 88 Suomen maalle. Viime hetkellä, oli päässyt vesi kattiamattojen alle..
Pihassa seuraava odottaa, 900 Aero - 87.
Pihassa seuraava odottaa, 900 Aero - 87.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Pelastakaa satkuja!
^tuo kesän 2024 löytö oli ekalla omistajallaan vuosina 1980-1987.
Tuona aikana autolla ajettiin 29 000 km.
Tuona aikana autolla ajettiin 29 000 km.
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1795
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: Pelastakaa satkuja!
https://www.nettiauto.com/saab/900/14392018
900i ja tekninen vuosi 1990 näemmä.
Nyt joku likempää pelastamaan satkua..
Alustanumero:
YS3AA45J2L7002850
Moottorikoodi:
B201XI; BI 20
Rekisterinumero:
ELM-282
Rekisteröity:
18.09.1989
Tyyppi:
2.0 i
Polttoaine:
Bensiini
Sylinterit:
4 (1985cm3)
Teho:
85 kW / 115 hv
900i ja tekninen vuosi 1990 näemmä.
Nyt joku likempää pelastamaan satkua..
Alustanumero:
YS3AA45J2L7002850
Moottorikoodi:
B201XI; BI 20
Rekisterinumero:
ELM-282
Rekisteröity:
18.09.1989
Tyyppi:
2.0 i
Polttoaine:
Bensiini
Sylinterit:
4 (1985cm3)
Teho:
85 kW / 115 hv
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2008 9³SS Vector 2.0t M6 BP Hirsch(KR)
2005 9³CV Aero 2.0T (KR)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2008 9³SS Vector 2.0t M6 BP Hirsch(KR)
2005 9³CV Aero 2.0T (KR)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)