Pelastakaa satkuja!
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24006
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Pelastakaa satkuja!
Kuvien määrään panostettu reilusti
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1777
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: Pelastakaa satkuja!
Tätä samaa silmäilin. Sisältää mystiikkaa.
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
Re: Pelastakaa satkuja!
Tämä pääsi täällä Joensuussa talliin sulamaan ja tarkoitus on laitella itselle talvisatkuksi ja hävittää tuo talviauton virkaa tehnyt 9-3 pois.
Tosi siisti koriltaan, ruostetta en ole löytänyt, vetoakselintunneleita en ole katsonut vielä. Startti pitää vaihtaa, että saa käyntiin ja siitä se etenee.
Itsellä ensimmäinen autoni oli juuri samanlainen valkea 1-kaasari 900nen joka toimi aina kun kello eli nostalgia syistä tämä tuli hommattua.
Auto siis on 1987 2-ovinen sedani 900 kaasari.
-Mikko
-MHa
900T Finlandia -79, 900T S 5D -80
900T16 Aero -91
900 -87
9-5 Aero Wagon 2004
9-5 Wagon 2004
9-3 SE 2002
9-3 Wagon 2008
900T Finlandia -79, 900T S 5D -80
900T16 Aero -91
900 -87
9-5 Aero Wagon 2004
9-5 Wagon 2004
9-3 SE 2002
9-3 Wagon 2008
Re: Pelastakaa satkuja!
no niissä ainakin tekniikka pelasi aikoinaan, ainut rikkimenevä osa oli kaasarin kalvo joka maksoi 10 mk
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2045
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Pelastakaa satkuja!
Meillä kalusto lisääntyi yhdellä og 900s:lä. mittarissa maltilliset 189 tkm:ä.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Pelastakaa satkuja!
yksityiseltä?
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2045
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Pelastakaa satkuja!
Ihan yksityiseltä ostettiin. kesällä tarkoitus katsoa alusta ruosteiden osalta läpi ja ruostesuojata koko kori, niin on pelastettu pitkäksi aikaa.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Pelastakaa satkuja!
https://m.nettiauto.com/saab/900/14121350
Ei voi kuin hämmästellä että vielä näitä löytyy.
Jos jotain voi moittia, niin takaluukun merkit pari senttiä liian alhaalla?
Ei voi kuin hämmästellä että vielä näitä löytyy.
Jos jotain voi moittia, niin takaluukun merkit pari senttiä liian alhaalla?
Re: Pelastakaa satkuja!
Suuren maailman tyyliin huutokaupalla.
https://collectingcars.com/for-sale/198 ... 0-t16-aero
Clasanterilla yleensä ilmoituksessa 2/3 jargonia automallista ja 1/3 myynnissä olevasta yksilöstä, mielenkiintoinen tyyli.
BUYER'S PREMIUM on "köyhät älkää vaivautuko" , myyjä käyttää palvelua ja ostaja maksaa palvelun kulut ( ei todennäköisesti 100 % ).
Hieno yksilö, lähteeköhän ulkomaille?
Chättiautossa toinen varusteiltaan liki täydellinen (?) https://beta.nettiauto.com/saab/900/14178629 , onko markkinahinta näille 10-15 k tällä varustelulla ( Huoltokirja puuttuu ja ajokilometrejäkin jo riittävästi)
https://collectingcars.com/for-sale/198 ... 0-t16-aero
Clasanterilla yleensä ilmoituksessa 2/3 jargonia automallista ja 1/3 myynnissä olevasta yksilöstä, mielenkiintoinen tyyli.
BUYER'S PREMIUM on "köyhät älkää vaivautuko" , myyjä käyttää palvelua ja ostaja maksaa palvelun kulut ( ei todennäköisesti 100 % ).
Hieno yksilö, lähteeköhän ulkomaille?
Chättiautossa toinen varusteiltaan liki täydellinen (?) https://beta.nettiauto.com/saab/900/14178629 , onko markkinahinta näille 10-15 k tällä varustelulla ( Huoltokirja puuttuu ja ajokilometrejäkin jo riittävästi)
Re: Pelastakaa satkuja!
Toi satku NMR-112 on myynnissä Mobielssakin: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... lse&vc=Car
Hinta 27 800 €. Köyhät, me ei vaivauduta
Toi IPT-184 alkaa olla jo tolkun hinnoissakin. Mutta jos IPT olisi samassa kioskissa myynnissä kun toi NMR, olis IPT:nkin hinta 23 500 €.
Mutta läähätin toki ton NMR:n perään. Mutta tuunko hakeen - en.
Hinta 27 800 €. Köyhät, me ei vaivauduta
Toi IPT-184 alkaa olla jo tolkun hinnoissakin. Mutta jos IPT olisi samassa kioskissa myynnissä kun toi NMR, olis IPT:nkin hinta 23 500 €.
Mutta läähätin toki ton NMR:n perään. Mutta tuunko hakeen - en.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Pelastakaa satkuja!
NMR on tosiaan pelastettu ruosteelta ja monelta ostajalta tuolla hinnalla, eikä ole virheetön tuokaan.
Tuo IPT on myynnissä täälläkin.
Tuo IPT on myynnissä täälläkin.
Re: Pelastakaa satkuja!
NMR:n mun silmään heikkous on se, että se on aika vahvasti tuunattu ja modattu. Ihan siitä alkaen, että siinä on 1991- vuosimallin penkit - joskin tosi siisteillä nahoilla. Se on aika kaukana alkuperäisen/museoauton kunnosta ja tuo kyllä rokottaa arvoa aika merkittävästi.
Sen sijaan IPT on mun silmään varsin originaalikuntoinen. Kuvista ei voi päätellä kuinka pahasti mätävikaa löytyy tai missä se 300tkm arvioitu ajomäärä muutoin näkyy.
Keski-Euroopan pyyntejä seuranneena: kyllä museorekisteri-kelpoisesta aerosta ilkiää sen 25-30 tonnia pyytää. Pyytää toiset enempikin.
...ja se on varma kevään merkki kun näitä pikku hiljaa nousee myyntiin!
Sen sijaan IPT on mun silmään varsin originaalikuntoinen. Kuvista ei voi päätellä kuinka pahasti mätävikaa löytyy tai missä se 300tkm arvioitu ajomäärä muutoin näkyy.
Keski-Euroopan pyyntejä seuranneena: kyllä museorekisteri-kelpoisesta aerosta ilkiää sen 25-30 tonnia pyytää. Pyytää toiset enempikin.
...ja se on varma kevään merkki kun näitä pikku hiljaa nousee myyntiin!
Jäsen #745 - 900 TurboS vm. 1993: museorekisterissä sekä 900 TurboS cabriolet vm. 1994: viimeisiä valmistettuja, museointi 2024. http://www.kuisma.net/saabcabrio/
Re: Pelastakaa satkuja!
no pyytäähän voi mutta nahkahousu ei liikahda pohjoiseen jos hinta ei ole kympin kantturoissa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Pelastakaa satkuja!
Kamakaze kirjoitti: ↑Ti Maalis 12, 2024 10:23Suuren maailman tyyliin huutokaupalla.
https://collectingcars.com/for-sale/198 ... 0-t16-aero
Clasanterilla yleensä ilmoituksessa 2/3 jargonia automallista ja 1/3 myynnissä olevasta yksilöstä, mielenkiintoinen tyyli.
BUYER'S PREMIUM on "köyhät älkää vaivautuko" , myyjä käyttää palvelua ja ostaja maksaa palvelun kulut ( ei todennäköisesti 100 % ).
Hieno yksilö, lähteeköhän ulkomaille?
Chättiautossa toinen varusteiltaan liki täydellinen (?) https://beta.nettiauto.com/saab/900/14178629 , onko markkinahinta näille 10-15 k tällä varustelulla ( Huoltokirja puuttuu ja ajokilometrejäkin jo riittävästi)
NMR 14.600,00 € .
Mielenkiintoinen
Re: Pelastakaa satkuja!
Kappas vaan, NMR kaupiteltiin odotetulla hinnalla. Siis ittekin ajattelin markkinahinnan olevan tuo 10...15 K€, josta kirjoittelit.
Valikoima pohjoismaissa aika rajallinen. Ei paha hinta tuon kuntoisesta vaikka museohaasteita onkin, kuten jkuisma huomasi.
Toivottavasti jäi Suomeen.
Valikoima pohjoismaissa aika rajallinen. Ei paha hinta tuon kuntoisesta vaikka museohaasteita onkin, kuten jkuisma huomasi.
Toivottavasti jäi Suomeen.
Sininen Saab 9-3, '99