Laturi kait sökö. Apuja kaivataan.
Laturi kait sökö. Apuja kaivataan.
Kouvolan Kulkuneuvokirurgian laitoksen laatiman etädiagnoosin mukaan mulla meni satkun laturista hiilet. Myös Monnin Moottoriverstaan työpäällikkö puolsi tätä tulkintaa. Tämän lisäksi -48 syntynyt koneinsinööri kosketti laturia auton käydessä ja totesi laakereiden olevan tiensä päässä.
Otaksun olevan järkevää hankkia uusi laturi.
Myös virranjakaja falskaa niin rajusti, että sellainenkin pitäisi löytää.
Onko lähialueella harrastajaa, jolla olisi osat, aikaa, osaamista ja halua vaihtotyöhön kohtuuhinnalla?
Otaksun olevan järkevää hankkia uusi laturi.
Myös virranjakaja falskaa niin rajusti, että sellainenkin pitäisi löytää.
Onko lähialueella harrastajaa, jolla olisi osat, aikaa, osaamista ja halua vaihtotyöhön kohtuuhinnalla?
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: Laturi kait sökö. Apuja kaivataan.
oletko kysynyt jo käkisalmen kärrypajalta apuja?
laakeroitu ja muutenki perushuollettu/korjattu bosch merkkinen laturi löytyy. Yhdellä hihnauralla.
Otat laturin irki ja asennat uuden tilalle. ei niin mahdoton homma itselle.
laakeroitu ja muutenki perushuollettu/korjattu bosch merkkinen laturi löytyy. Yhdellä hihnauralla.
Otat laturin irki ja asennat uuden tilalle. ei niin mahdoton homma itselle.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
vaikka saisin osat, jää vielä puuttumaan aika ja halu. Käyb vielä kuitenkin niin, ettei se liiku enää omin voimin sen jälkeen ku mä oon sitä vähän ropannu. 

9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
halua lisää kysymällä korjaamon tuntipalkan ja siitä laskemalla paljonko säästää itse tekemällä.
Jos ei ole intoa/kuntoa niin sama kai se sitten mihin vie korjattavaksi. Minäkin olen yrittänyt aina vapaa ajalla korjata omaa kalustoa, työaikana harvemmin ehtii.Paitsi silloin kerran kun sorvasin sarja-työtä, ehti korjaamaan samalla kajakkia.
Jos ei ole intoa/kuntoa niin sama kai se sitten mihin vie korjattavaksi. Minäkin olen yrittänyt aina vapaa ajalla korjata omaa kalustoa, työaikana harvemmin ehtii.Paitsi silloin kerran kun sorvasin sarja-työtä, ehti korjaamaan samalla kajakkia.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
suosittelen omakohtaista perehtymistä... nimimerkillä 360e maksoi laturin vaihto..toki bosch huolto ja kiire oli edes auttava tekijä mutta silti... ja tossa hinnassa ei ollu edes laturia ... sen olin ostanu erikseen....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
045-2698659
nalleolut kirjoitti:suosittelen omakohtaista perehtymistä... nimimerkillä 360e maksoi laturin vaihto..toki bosch huolto ja kiire oli edes auttava tekijä mutta silti... ja tossa hinnassa ei ollu edes laturia ... sen olin ostanu erikseen....
mitä kummaa, millä siihen oli saatu menemään noin paljon aikaa, varmaan oli jo sorvattu uudet puslat ja puslien reijät jne?? jos siis oletuksena että tuntiliksa ei lähentele 200e..?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
suunnattoman vitutuksen alku läheni huippua ku näin laskun en edes kysyny..
laturi hajosi tosiaan vuorotyön eli aamuvuorosta olin kotia menossa ja yöks piti takas mennä jätin satkun pajalle...
nooh oppirahat on maksettu.
laturi hajosi tosiaan vuorotyön eli aamuvuorosta olin kotia menossa ja yöks piti takas mennä jätin satkun pajalle...
nooh oppirahat on maksettu.
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659
oliko laskussa eritelty työn osuus?
osat?
asiakkaan pärstäkertoimen vaikutus hintaan?
aika tyyriiltä tuntuu noin perstuntumalta.
osat?
asiakkaan pärstäkertoimen vaikutus hintaan?

- nalleolut
- "TosiSaabisti"
vitutti niin rankasti että uuniin meni todisteaineisto.....mestari kirjoitti:oliko laskussa eritelty työn osuus?
osat?
asiakkaan pärstäkertoimen vaikutus hintaan?![]()
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659
mutta kuitenkin hihna ei enää jolissut?
eli jospa uusivat vielä sen jalankin puslineen ja varmuuden vuoksi 2 kertaan
eli jospa uusivat vielä sen jalankin puslineen ja varmuuden vuoksi 2 kertaan