Onkos kokemuksia, että saako Biltemasta enään K-jetin bensapumppuja? Motonetti tietty myy riistohintaan 149€, mutta 8 venasen ruiskun bensapumppuja ei näyttäis äkkiseltään löytyvän Saabille Biltemasta:
SAAB
900 6/1990- ensiö Walbro system, 8mm 52-200
900 I 2,0 16V 86-88 ensiö Bosch system 52-203
900 I 2,0 T 16V 86-93 ensiö Bosch system 52-203
900-sarja 83-89 matalapaine Fuelinjection 52-110
Oisko joku näistä Volvon pumpuista K-jetille ja jotenkin ranetettavissa Saabin tankkiin?
VOLVO
200-sarja 78-93 matalapaine Fuelinjection 52-110
200-sarja 200 F 85-93 ensiö 52-204
200-sarja 230 F 85-93 ensiö 52-204
300-sarja B19 E 81-84 ensiö 52-203
300-sarja B200 E 85-88 ensiö 52-203
400-sarja 89-96 ensiö 8mm 52-200
700-sarja 82-90 matalapaine Fuelinjection, Ei 764 88-90 52-110
700-sarja 200 F 85-90 ensiö 52-204
700-sarja 200E 85-88 ensiö 52-202
700-sarja 230 F 85-90 ensiö 52-204
700-sarja 230E 85-88 ensiö 52-202
700-sarja 234 F 88-90 ensiö 52-204
700-sarja B200 ET 85-88 ensiö 52-203
700-sarja B200 FT 88-90 ensiö 52-203
700-sarja B23 ET 83-84 ensiö 52-203
700-sarja B23 FT 83-84 ensiö 52-203
700-sarja B230ET 85-88 ensiö 52-203
700-sarja B230FT 88-90 ensiö 52-203
760 B280F 88-90 matalapaine 52-111
900-sarja 91-94 matalapaine Fuelinjection 52-110
900-sarja 200 F 91-95 ensiö 52-204
900-sarja 230 F 91-95 ensiö 52-204
900-sarja 234 F 91-93 ensiö 52-204
900-sarja B230FT 91-98 ensiö Märkt 025 52-203
Asennuksessa on siis LH-jetti 8-tappisen turbomosan kylkeen, joten tietty tolla 16v. pumpulla pärjäisi, mutta K-jetin pumppu on vaan selkeesti tehokkaampi. Jäis sitten sitä reserviä jos haluaa RÄHINÄÄ ottaa koneesta joskus enemmänkin...

Nykyinen pumppu on vissiin leiponut huolella kiinni kun ei inahdakaan edes suorasyötöllä ja ei noista käytetyistä pumpuista tiedä, että milloin antautuvat.