Mäntiä H-moottoriin .

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Mäntiä H-moottoriin .

Viesti Kirjoittaja toms »

Vieläkö on saatavana uusia mäntiä 8 tappiseen vapari H- moottoriin ? Motonet ei tunnu tuntevan enään moisia.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
mart96
"Viggen"
Viestit: 521
Liittynyt: To Elo 05, 2004 11:39

Re: Mäntiä H-moottoriin .

Viesti Kirjoittaja mart96 »

siis ymmärän kyllä jos haluat kasata uudenveroisen moottorin, mutta eikös varaosakoneita löytyy vielä yllin kyllin? Itse ostin omalle 99-lle kokonaisen varaosaauton ja nyt talvella heitin koneen laatikkoineen siihen omaan autoon ja pelaa tosi hyvin. Ei siinä H-koneessa männillä ole mitään vikaa-yleensä 200 000 km kohdalla kannattaa ottaa kansi pois ja koneistamossa laittaa venttiilit taas istumaan tiivisti ja taas pelaa.
Esim. turbosatkussa vaihdoin kannen ja taas käy kun ompelukone. Nyt vaan korin hitsaushommat on venynyt :wink: Takakontti tuli valmiiksi ja nyt just sunnuntaina ruvettiin etulokasuoja vaihtamaan-sieltäkin paljastui yllätysreikiä..
Anteeksi pikkuisen ot
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Re: Mäntiä H-moottoriin .

Viesti Kirjoittaja toms »

Juu ihan uuden veroista olen suunnittelemassa ja nykyiselläkin koneella ajettu kohta 600 000 km . Kerran rengastettu ,laakeroitu ja kansityöt koska avasin koneen mielenkiinnon vuoksi 325 000 km kohdalla. Aattelin ruveta tekeen uutta pannua että sitte ku 1 000 000 lasissa niin vois vaihtaa vaihtokoneen :wink:
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Vastaa Viestiin