Combi coupen rekisterivalot
Combi coupen rekisterivalot
Kun tulee syksy ja pimeät, niin rekisterivalojenkin pitäisi toimia varsinkin, kun pitää katsastaa ja liuskat ovat poikki. Uudet lamput maksavat Metrossa 60€/ kpl. ja Motonetissakin 49€/kpl. Ratkaisin pysyvästi ongelman, hakemalla 6kpl. valkeita suurteholedejä (3kpl/lamppu) ja niihin sopivat etuvastukset. peräluukku auki ja lamput remonttiin. Tinataan etuvastukset ja istutetaan ledit esim. Sikaflexillä kotelon pohjaan. Osat maksoivat Yleiselektroniikkaliikkeessä 20€. Katsastaja tykkäsi. Saabin penssiinipumppu (se sähköinen painepumppu tankissa) maksaa täällä Turun seudulla semmoiset 300€ ja pikkuisen työtä. 9000 pumpusta pitää poistaa (ainakin minun 900 16i katissa) polttoainemittarin anturi ja lisätä yksi letkun pätkä ja toimiiiii!
Se maksaa sen 300 €:n paikkeilla. Koska sitä 900:sen pumppua ei enää valmisteta se joudutaan rakentamaan 9000:sen pumpusta. Tonnariin se kai käy sellaisenaan.? Tämä 9000:sen pumppu on vahvempikin, kuin alkuperäinen, kertoi tämä Saab korjaaja. Kaikki aikaisemmatkin mystiset käyntihäiriöt hävisivät pumpun vaihdon jälkeen. Alkuperäinen pumppu hajosi lopullisesti 330002 km. ollessa mittarissa. Hyvä saavutus koska vajaalla tankilla ajaminen tuhoaa pumpun hyvin nopeasti. Näin kertoi tämä em saappikorjaaja.
Bensapumpuista
Jaa'a kyllä ne tankkiin asetettavat pumput mitä motonetista saa pelaa ihan yhtä hyvin kuin jos alkuperäistä ruuvaat tankkiin. Molemmat ottaa kipeää jos ajaa jatkuvasti tankkia tyhjäksi tai talvella tsöraa tyhjähköllä tankilla.
Ei aina kantsi uskoa sinisilmäisenä jos joku - joka sulle tavaraa tsuppaa - selittää myyntipuheitaan
Ei aina kantsi uskoa sinisilmäisenä jos joku - joka sulle tavaraa tsuppaa - selittää myyntipuheitaan

Pihasta löytyy mm. '87 APC saabi, sekä klubijäsenyyskin on.