Onk tietoa kellään paljonko maksoi 900 cabriolet uutena vuonna 1988?
Entäpä aero?
Uushankintahinta vm 1988 cabriolet / aero
Uushankintahinta vm 1988 cabriolet / aero
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: Uushankintahinta vm 1988 cabriolet / aero
Aerosta en tiedä, mutta saab 900 cab maksoi ruotsissa 1986 uutena 210 000 sekaxp102 kirjoitti:Onk tietoa kellään paljonko maksoi 900 cabriolet uutena vuonna 1988?
Entäpä aero?
ja hinta nousi muistaakseni 241 000 kruunuun 1988. Ja 1998 mallin hinta oli 307 000 sek,
kymmenessä vuodessa tuli hinnannousua vain 66 000 sek.
Tämän päivän hinnoista ei uskalla edes mainita muutakuin et yli 400 000 sek.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Uushankintahinta vm 1988 cabriolet / aero
vertailemaan pitäis päästä joten samasta hinnastosta tars päästä tsiduileen.
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: Uushankintahinta vm 1988 cabriolet / aero
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?p=12822#p12822
EDIT: nämä samat hinnat näkyy myös TM 20B/1988, jossa hintatietojen päivämääräksi ilmoitetaan 1.11.1988.tetammi kirjoitti:2/89
900 Turbo 16 aero 3D 218000mk
900 Turbo 16 cabriolet 2D 299000mk
Viimeksi muokannut jus, Ke Elo 03, 2011 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Uushankintahinta vm 1988 cabriolet / aero
Ainoastaan tuo 210 000 kr on saabin omasta hinnastosta loput hinnat eivät ole lainattu hinnastosta vaan Auto Motor & sport lehdestä, liitän sen kohdan josta lainasin tähän mukaan se on kyllä ruotsinkielinen, artikkelin lopussa on myös vertailuja erimerkkisiin cabbeihin, liitän myös osoitteen lehteen.axp102 kirjoitti:vertailemaan pitäis päästä joten samasta hinnastosta tars päästä tsiduileen.
Prismässigt är det förbluffande hur 900 Cabriolet har sjunkit i pris som nybil. För tio år sedan, alltså 1988 års modell, kostade cabben 241 000 kronor vilket var en svindlande summa när en vanlig Saab 900 gick löst på under 100 000 kronor. Idag, som 1998 års modell, kostar en 900 Cabriolet med tvåliters turbomotor 307 000 kronor - på tio år har alltså nybilspriset ökat med endast 66 000 kronor. Säg den bil som haft en mindre prisökning på den tiden!
Linkki Auto Motor & sport lehden sivulle.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Uushankintahinta vm 1988 cabriolet / aero
Euroissa nyky inflaatiolla tuo v.1989 299000mk vastaa n.74000€. Ihanan kallista 

# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Re: Uushankintahinta vm 1988 cabriolet / aero
Ihanan kallista aikanaan tosiaan. 300 tmk:lla olisi vuonna 1988 saanut avosaabin vaihtoehtona varustellun 230E-meisselin 136 hevosella tai laittamalla 5tmk päälle 525i bemarin perushintaan.
Että mitä ne bemari- ja mersumiehet on silloin oikeen miettineet, kun ovat kauppoja tehneet?
Ai niin, silloin oli kasinovuodet kuumimmillaan, ja pankinjohtaha lähes pakotti ottamaan sen 300 tmk lainaa Mersua varten...
Että mitä ne bemari- ja mersumiehet on silloin oikeen miettineet, kun ovat kauppoja tehneet?
Ai niin, silloin oli kasinovuodet kuumimmillaan, ja pankinjohtaha lähes pakotti ottamaan sen 300 tmk lainaa Mersua varten...
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K