Tuli ongelmia 2,1 kanssa, ensin syttyi check engine lamppu ja tuli käynnistys vaikeuksia, lähtee käyntiin mutta kaasuttaessa meinaa sammua, jos saa yli 2000 niin käy iloisesti. Kaasuttaessa paukkuu välillä imusarjassa. Tien päällä tehoton. Ilmamassamittari, kaasuläppäanturi, tulpanjohdot, tulpat virranjakajankansi ja pyörijä on vaihdettu.
Mitä kannatta vielä kokeilla?
2,1 check engine
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 2,1 check engine
onko kaikki alipaineletkut paikoillaan??
entä perinteinen öljykorkki kunnolla kiinni??
lambda??
onko vika koodit luettu??????????
entä perinteinen öljykorkki kunnolla kiinni??
lambda??
onko vika koodit luettu??????????
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: 2,1 check engine
Nyt on vika ehkä löytynyt, polttoainepumppu oli vaihdettu ja alkuperäinen muoviletku tankin sisällä oli korvattu kumiletkulla joka oli sulannut, ihan pehmeä ja osittain lytyssä.
Minkälainen letku kannatta käyttää tankin sisällä?
Ja uusia ongelmia, pumpun muovinen mutteri on nyt rikki, ja paluuputken nippeli, mistä uusia? ja miten ton nippelin saa vaihdettu?
Minkälainen letku kannatta käyttää tankin sisällä?
Ja uusia ongelmia, pumpun muovinen mutteri on nyt rikki, ja paluuputken nippeli, mistä uusia? ja miten ton nippelin saa vaihdettu?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: 2,1 check engine
uusia osia kannatta kysellä saabin tiskiltä tai käytettynä muilta saabisteilta.
Nyky pensa sulattaa muutamassa vuodessa tavallisen polttoaineletkun, joka on upotettuna pensaan. autovaraosaliikkeistä saa uppoasennukseen sopivampaa letkua.
mutterin pumpun kiinnitykseen joudut etsimään uuden jos sen onnistuit rikkomaan.
Sen paluu ja paine liittimen saat korjattua kun hommat ehjän liittimen ja liität sen alkuperäisen kovamuovi putken päälle, niin että vanhasta liittimestä jää pätkä putkea sen kovamuoviputken sisään. siihen päälle pätkä polttoaine letkua joka sopii uuteen liittimeen. glemmareilla kiristys tietysti liitoksiin niin pysyy kiinni varmasti.
Nyky pensa sulattaa muutamassa vuodessa tavallisen polttoaineletkun, joka on upotettuna pensaan. autovaraosaliikkeistä saa uppoasennukseen sopivampaa letkua.
mutterin pumpun kiinnitykseen joudut etsimään uuden jos sen onnistuit rikkomaan.
Sen paluu ja paine liittimen saat korjattua kun hommat ehjän liittimen ja liität sen alkuperäisen kovamuovi putken päälle, niin että vanhasta liittimestä jää pätkä putkea sen kovamuoviputken sisään. siihen päälle pätkä polttoaine letkua joka sopii uuteen liittimeen. glemmareilla kiristys tietysti liitoksiin niin pysyy kiinni varmasti.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918