Lohkolämppäristä ässästä vastus menossa ja defan vermeet. Katsellut ettei enää ainakaan motonet pelkkää vastusta tai edes koko sarjaakaan 16v myy.
Calix näköjään löytyisi kaikki vastusta myöten muttei koko systeemiä haluaisi muuttaa.
Onko jollain tietoa saako pelkkää defan vastusta jostain? Pistokepää ja tolppajohto on aivan uudet ja sisälämppäri toimii niin pelkän vastuksen vain tarviaisi.
og900 16v defa/calix
og900 16v defa/calix
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: og900 16v defa/calix
Defan tuoteluettelo:
http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?mer ... ng=6&ndid=
Koodilla DA 411235 voisit kysellä paikallisesta tarvikeliikkeestä, maahantuojalla näytti olevan varastotavaraa..
http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?mer ... ng=6&ndid=
Koodilla DA 411235 voisit kysellä paikallisesta tarvikeliikkeestä, maahantuojalla näytti olevan varastotavaraa..
Re: og900 16v defa/calix
Jos oikein ymmärsin, niin tuo taitaa olla 16-venttiiliseen vapariin tarkoitettu. Onko tietoa, käykö se myös turboon?Sprident kirjoitti:Defan tuoteluettelo:
http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?mer ... ng=6&ndid=
Koodilla DA 411235 voisit kysellä paikallisesta tarvikeliikkeestä, maahantuojalla näytti olevan varastotavaraa..
Olisi nimittäin myös ässä vailla uutta vastusta, vanhasta on liitin sulanut huonoon kuntoon, eikä aina ota kontaktia.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Re: og900 16v defa/calix
Poikkeaako turbon lohko tai vastuksen kiinnitystapa muista koneista?
Enpä muista miten toisistaan eroavat vastukset DA 411235 ja DA 411221, taisi olla vain pieni taivutuksen muoto erona lohkon sisään eli vesitilaan tulevassa osassa, mutta noita kahta tarjotaan autoihin turboja erittelemättä. Tarkemmat tiedot saanee Kaha Oy:stä tuotehoitajalta, Kahassa taitaa olla saabisteja töissä muutenkin, luulemma.
Linkin sivulta klikkaamalla vastuksen kuvan kodalla olevaa numeroa saa auki asennusohjeet PDF-muodossa, kuvituksen näyttämä malli ei välttämättä vastaa kuitenkaan ko. vastusta.
Enpä muista miten toisistaan eroavat vastukset DA 411235 ja DA 411221, taisi olla vain pieni taivutuksen muoto erona lohkon sisään eli vesitilaan tulevassa osassa, mutta noita kahta tarjotaan autoihin turboja erittelemättä. Tarkemmat tiedot saanee Kaha Oy:stä tuotehoitajalta, Kahassa taitaa olla saabisteja töissä muutenkin, luulemma.
Linkin sivulta klikkaamalla vastuksen kuvan kodalla olevaa numeroa saa auki asennusohjeet PDF-muodossa, kuvituksen näyttämä malli ei välttämättä vastaa kuitenkaan ko. vastusta.
Re: og900 16v defa/calix
Pakosarja on erilainen, vastus kun tulee pakosarjan alle/taakse.
DA 411221 näyttäisi olevan 8-venttiilisiin, eli DA 411235 on ilmeisesti syytä sopia, mikäli haluaa uuden Defan vastuksen
Mutta kiitoksia vinkistä, pistetään korvan taakse.
DA 411221 näyttäisi olevan 8-venttiilisiin, eli DA 411235 on ilmeisesti syytä sopia, mikäli haluaa uuden Defan vastuksen

Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Re: og900 16v defa/calix
Suuret kiitokset myös täältä, auttaa paljon.
Jotain lämpösuojaa turbo 16v on defa/calix molemmilla tarjolla erikseen, en tiedä kyllä mihin ja mitä varten tarkoitettu..
Omasta en kyllä sellaista mistään löytänyt defaan liittyen.
Ps. haettu vastus, 75e hintaan lähti
Jotain lämpösuojaa turbo 16v on defa/calix molemmilla tarjolla erikseen, en tiedä kyllä mihin ja mitä varten tarkoitettu..
Omasta en kyllä sellaista mistään löytänyt defaan liittyen.
Ps. haettu vastus, 75e hintaan lähti
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: og900 16v defa/calix
Tuli myös ostettua ja asennettuakin jo vastus. Vanhakin vastus oli DA 411235, joten tuo on tosiaan se oikea, vaikka Defan sivuilla ei turbomalleja mainitakaan.
Vanha vastus oli sen verran tiukassa, että vastuksen alumiinijalka piti irroittaa lohkosta ja antaa ruuvipenkissä sille WD-40 -kylpy ja lämpöä kuumailmapuhaltimella. Sitten vastus irtosi helposti.
Vanha vastus oli sen verran tiukassa, että vastuksen alumiinijalka piti irroittaa lohkosta ja antaa ruuvipenkissä sille WD-40 -kylpy ja lämpöä kuumailmapuhaltimella. Sitten vastus irtosi helposti.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja