Voi Saabi raukkaa...
Voi Saabi raukkaa...
Mikähän saabissa mahtaapi olla (84`900T16) kun nykii niin paljon...
Tasakaasulla ajaessa nyksähtelee oikein rajusti...
Alkoi eilisen jälkeen kun vaihdoin sen kummi letkunpalan jossa on bypass kiinni... ja samalla korjattiin jarrupääsylinteri... sitten hirviät nykimiset...
APUVA... letkutko tuon tekevät???
Vai onko bensa pumppu menossa???
Tasakaasulla ajaessa nyksähtelee oikein rajusti...
Alkoi eilisen jälkeen kun vaihdoin sen kummi letkunpalan jossa on bypass kiinni... ja samalla korjattiin jarrupääsylinteri... sitten hirviät nykimiset...
APUVA... letkutko tuon tekevät???
Vai onko bensa pumppu menossa???
No näin silmä määräisesti kaikki letkut on kunnossa... ja tossa on uusi bypass venttiilikin... mutta vaan nykii sellaisia teräviä ja voimakkaita nykäyksiä jotka on todella ärsyttäviä...
Eli voi käydä hyvin jopa 5min... sillä ajelee sitten yhtä äkkiä saattaa nytkähtää oikein kunnnolla ja taas voi mennä aikaa ettei tule mitää ja taas nytkähtää ja meno voi puutua joksikin 2-4s ajaksi...
Ettei olisi kyse sähköistä???
Voiko se tehä tuollaista jos se lyö läpi jostain???
Eli voi käydä hyvin jopa 5min... sillä ajelee sitten yhtä äkkiä saattaa nytkähtää oikein kunnnolla ja taas voi mennä aikaa ettei tule mitää ja taas nytkähtää ja meno voi puutua joksikin 2-4s ajaksi...
Ettei olisi kyse sähköistä???
Voiko se tehä tuollaista jos se lyö läpi jostain???
ookko
Ootko tarkistanut seoksen? Jos nyt onkin käynyt niin, että joku letku onkin tiivistynyt korjauksessa ja ei vuoda enää ylimääräistä ilmaa niin saattaa olla seos liian pienellä. Lähinnä tulis nykimiset mieleen siinä vaiheessa kun antaa "kikdaunia"
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Onko autossasi alipaine ennakkosäätäjää kalvolla.
Kalvo rikki..?
Ota siitä virranjakajan kyljessä olevasta ( alipainekellosta ) letku irti ja ime siitä, jos ilmaa tulee suuhun niin kello on rikki.
Kalvo rikki..?
Ota siitä virranjakajan kyljessä olevasta ( alipainekellosta ) letku irti ja ime siitä, jos ilmaa tulee suuhun niin kello on rikki.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Saab 90:ssä oli samat oireet. Vaihdoin mm. alipainesäätimen, jakajan ja pyörijän sekä puolan ilman, että nykiminen olisi loppunut. Viimeiseksi mittasin sytytysjohtimien kipinöintiä, ja vika lyötyi johtimista.
Nk. hiilijohtimien kanssa on melko tavallista, että sytytytystulppien vaihdon jälkeen ilmenee käyntihäiriöitä. Vanhemmiten johtimet kärsivät asiallisestakin kohtelusta.
Lisäksi alipainesäätimen letku oli kovettunut jonkin verran, ja uuden vaihtaminen auttoi osaltaan poistamaan nykimisongelmia.
Nk. hiilijohtimien kanssa on melko tavallista, että sytytytystulppien vaihdon jälkeen ilmenee käyntihäiriöitä. Vanhemmiten johtimet kärsivät asiallisestakin kohtelusta.
Lisäksi alipainesäätimen letku oli kovettunut jonkin verran, ja uuden vaihtaminen auttoi osaltaan poistamaan nykimisongelmia.
Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa