terve! olisikohan kenelläkään räjäytyskuvaa virranjakajasta
900i vm 87.alipainesäädin on hajalla ja pitäis vaihtaa,muttakun ( olisko hal anturin kellonmuotonen juttu ei lähe irti)niin ei pääse säätimen varren kiinnitykseen käsiksi.kaikki apu tervetullutta
900i virranjakaja
Ei tarvi ottaa sisäkalui irti !
Onnistuu vaikka jopa jakajan ollessa paikallaan .
Kiinnitysruuvit auki oliko 2? Sitten se säätimen varsi lähtee kääntämällä (vaikea selittää).
Siellä jakajas on sellainen nasta mihin säätimen akselis oleva reikä menee.
Viisaammat selittäköön selko kielellä jos ei selvää saa.
Onnistuu vaikka jopa jakajan ollessa paikallaan .
Kiinnitysruuvit auki oliko 2? Sitten se säätimen varsi lähtee kääntämällä (vaikea selittää).
Siellä jakajas on sellainen nasta mihin säätimen akselis oleva reikä menee.
Viisaammat selittäköön selko kielellä jos ei selvää saa.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7775
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Tuolla on jonkinmoinen tarina..sama periaate tässäkin jakajassa.
http://www.intelab.com/swem/Volvo%20Ign ... 0Servicing
http://www.intelab.com/swem/Volvo%20Ign ... 0Servicing
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Talvella
Otin täs toissa talvena aika kovassakin pakkasessa ton alipainesäätimen virranjakajasta irti ja laitoin takasin. Siel on sellanen vipu tappi johon se alipainesäätimen varsi tulee. Kyllä sen tietää kun takasin laittaa, että millon se on siinä kiinni.En ainakaan ite jakajaa alkais ton takia purkamaan.