AIHHH Tuttu juttu, aloitamme juuri tänään kaverin OGsatkun (´88 kaasari) puhaltimen esiinkaivamien kojelaudan uumenista...Sain Nokian suunnalta (kiitos vaan Tero) yhden joskus toimineen puhaltimen.
Toimii se nyt kun tuli purettua atomeiksi taannoin. Huomaa että sen siipipyörän (marsun juoksurattaan ) alla kuuluu olla kaksi prikkaa joilla se pysyy irti kotelosta. Akselin toisessa päässä on noin 20mm halkaisjaltaan levy (jotakin pahvin ja bakelliitin seosta) jolla akseli lukitaan paikoilleen. Tämän päälle tuli sitten vielä samankokoinen metallilevy kahdella ruuvilla. Sieltä päästä homma ei siis siirry. Ne prikat on aika hyvät olla...
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."