Tyhjäkäynti ongelmaa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
jyrkikoo
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2012 20:17

Tyhjäkäynti ongelmaa

Viesti Kirjoittaja jyrkikoo »

Talviseisonnan jälkeen laitoin OG900 -92 saabin käyntiin. Tyhjäkäynti jäi 1500:n kierroksen kohdalle eikä laskeutunut normilukemiin vaikka kone lämpeni normaaliin käyntilämpötilaan. CE-valo ei palanut käynnin aikana.
Viime kesänä toimi hyvin. Onko ollut muilla vastaavaa ongelmaa?
t: JK
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24620
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Tyhjäkäynti ongelmaa

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

tyhjäkäynti moottori hapettunu.. irrota ,putsaa ja asenna takasin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
jyrkikoo
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2012 20:17

Re: Tyhjäkäynti ongelmaa

Viesti Kirjoittaja jyrkikoo »

Kiitos vinkistä. Missä päin konehuonetta ko. osa on ja miten se puretaan?
T:JK
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Re: Tyhjäkäynti ongelmaa

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Yksi mikä kans auttaa, niin herkistelee ja putsaa kaasuläppäkotelon.
Immun liittimenkin irrotus hetkeksi aikaa voi kans auttaa.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24620
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Tyhjäkäynti ongelmaa

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

termostaatti kotelon vieressä.. eli venttiilikopan ja imusarjan ja virranjakajan välissä :mrgreen:

ei tarvitse ns.purkaa... 1 pultti irti että irtoaa kiinnityksestään. sähköliitin auki ja 2 kpl letkuja irti siitä..

jarru kliinerillä putsaa ja varovasti putsailee..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin