näyttävät aika samankaltaisilta, lukuunottamatta tuota turbosaabin virranjakajan alipainesäädintä, se on paljon massiivisemman kokoinen.
Kiitos vastauksista etukäteen

Niinhän noita näkyy olevan. Koska niin moottorissa kuin polttoainejärjestelmässäkään ei ole tapahtunut muutoksia samaan tahtiin, suhtaudun näihin virtapuolen muutoksiin eräänlaisina päivityksinä. Eli ymmärtääkseni viimeisimpien vuosimallien osien pitäisi olla parhaita.jus kirjoitti:900:n korjaamokirja luettelee eri vuosille ja malleille kymmenkunta eri Hall-anturia...
No aiempaan viestiin vähän täydennystä että jos sillä fillaripumpulla lykkää varovasti painetta tuohon letkuun niin vaparin säätimellä ei tapahdu mitään mutta jos siinä on turbon ap-säädin niin käynti muuttuu.Kovakundi kirjoitti:Entä onko noissa alipainekelloissa sitten mitään käytännön eroa, kokeilemallahan se toki selviäisi, mutta ei kovin huvittaisi alkaa kokeilemaan
Tarkoitan, että jos alipainesäädin on ehjä, niin eikö silloin pitäisi säätimeen tulla alipaine kun siinä kiinni olevasta letkusta imaistaan ilmaa? Nykyiseen alipainesäätimeen ei synny alipainetta, ikäänkuin siitä virtaisi ilma "läpi" säätimestä, kalvo kenties rikki.tetammi kirjoitti:No aiempaan viestiin vähän täydennystä että jos sillä fillaripumpulla lykkää varovasti painetta tuohon letkuun niin vaparin säätimellä ei tapahdu mitään mutta jos siinä on turbon ap-säädin niin käynti muuttuu.Kovakundi kirjoitti:Entä onko noissa alipainekelloissa sitten mitään käytännön eroa, kokeilemallahan se toki selviäisi, mutta ei kovin huvittaisi alkaa kokeilemaan
Mitä tarkoitat ettei tule alipainetta? Pakkohan letkun päähän on tulla alipainetta jossei se oo tukos... Vai meinasitko ettei toi vaikuta mitään jos pistää letkun kiinni?
Voihan tuota koittaa imeskelläkin, siis letku alipainesäätimessä kiinni. Taas pitäis käynti muuttuu ja paine pitäis pysyy letkus.