Kaivoin 900CD:n taas esille talviseisonnasta. - Voi tätä ilon määrää, vaikkakin pientä harmitusta aiheuttaa auton epävakaat ajo-ominaisuudet.
Vanhus ei ole niin hyvä ajettava, kuin toivoisin: Ajaessa tuntuu, kuin kiihdyttäessä se puoltaisi vasemmalle ja moottorijarrutuksessa oikealle. - Olisiko arvon lautamiehillä hyviä ehdotuksia, mitä kannattaisi seuraavana tarkistaa?
Tähän mennessä tehty:
- Takareaktiotangon puslat uusittu
- Etuiskunvaimentimet uusittu
- Renkaat uusittu
- Pyöränkulmat säädetty
- Katsastettu hyväksytysti tänään, eikä mistään ylimääräisistä välyksistä alustan osissa tullut moitteita
Muuta taustatietoa: Ajettu 440tkm, pitkä akseliväli, kallistuksen vakaajat edessä ja takana, tehostettu hammastanko, alkuperäiset jouset, alkuperäiset tukivarsien puslat.
Ajo-ominaisuudet kohdalleen?
Re: Ajo-ominaisuudet kohdalleen?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Ajo-ominaisuudet kohdalleen?
Älä hemmetissä pelottele! - Vetoakselitunnelien sivuseinät olen hitsannut vuosia takaperin, mutta tuolloin ei ollut tarpeen korjata kuvassasi näkyvää ruosteista pystyseinää. Nytkään ei katsastusmies moittinut ruosteesta (moitteet tuli täristävästä takajarrulevystä ja hapettuneesta umpiosta).
Olisiko ideaa lähteä metsästämään välyksiä esimerkiksi parkkipaikalla jarrua vasten vedättämällä ja samalla silmämääräisesti tarkastelemalla tai mittaamalla pyörän paikan muutosta suhteessa koriin?
Olisiko ideaa lähteä metsästämään välyksiä esimerkiksi parkkipaikalla jarrua vasten vedättämällä ja samalla silmämääräisesti tarkastelemalla tai mittaamalla pyörän paikan muutosta suhteessa koriin?
Re: Ajo-ominaisuudet kohdalleen?
En mie halunnut pelotella. Oma kokemus on tuon kohdan ratkeamisesta johti tosi yllättävään ajettavuuden heikkenemiseen.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01