Irtokaapeli varapyörätilassa
Irtokaapeli varapyörätilassa
Sunnuntaina renkaita vaihdellessa huomasin, että Saab 900 vm.- 91
varapyörä/työkalutilassa on mihinkään kytkemätön liitäntäkaapeli.
Kaapeli näyttää aivan pc:n sarjaporttiin sopivalta.
Kaapeli menee ensin johonkin mustaan muovimötikkään (joka
myös on varapyörätilassa) ja siitä piuhat sitten eteenpäin auton keulaa
kohti.
Joten mikä liitäntä mahtaa olla kyseessä??
varapyörä/työkalutilassa on mihinkään kytkemätön liitäntäkaapeli.
Kaapeli näyttää aivan pc:n sarjaporttiin sopivalta.
Kaapeli menee ensin johonkin mustaan muovimötikkään (joka
myös on varapyörätilassa) ja siitä piuhat sitten eteenpäin auton keulaa
kohti.
Joten mikä liitäntä mahtaa olla kyseessä??
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Irtokaapeli varapyörätilassa
Ettei vaan olis OG900:n diagnostiikkaulostulokaapeli? Ruiskun diagnostiikkaulostulopistoke on takapenkin alla. Jos tuohon diagnostiikkaulostuloon on jäänyt kiinni kaapeli, jolla ulostulo yhdistetään testeriin???Lindstrom kirjoitti:Sunnuntaina renkaita vaihdellessa huomasin, että Saab 900 vm.- 91
varapyörä/työkalutilassa on mihinkään kytkemätön liitäntäkaapeli.
Kaapeli näyttää aivan pc:n sarjaporttiin sopivalta.
Kaapeli menee ensin johonkin mustaan muovimötikkään (joka
myös on varapyörätilassa) ja siitä piuhat sitten eteenpäin auton keulaa
kohti.
Joten mikä liitäntä mahtaa olla kyseessä??
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vai annetaanko mielikuvituksen lentää...
-Jos vaikka olis kolaridataa keräävä boksi, jollaisesta oli taannoin s-postilistalla juttua... -Eipä vähä kaukaa haettu...
-Jos vaikka olis kolaridataa keräävä boksi, jollaisesta oli taannoin s-postilistalla juttua... -Eipä vähä kaukaa haettu...
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Totta, ainakin mulla oli 100v sitten mobira-450 ja siinä oli muistaakseni aika paksu kaapeli siihen metalliseen puh. telineeseen, muistaakseni liitin oli scart-liittimen koko luokkaa... sillä ainakin luurissa oli sellainen ja sehän irroitettiin kun höskä laittettiin autoon, sitten luuri "scarttiin" sisällä kiinni, jotenkin noin se meni9-5T kirjoitti:Mobira, Ericsson, Salora jne.Lindstrom kirjoitti:Jaa, minkäs puhelimen piuha se sitten olisi.
Ton ajan autoissa oli usein kiinteät puhelimet ja kun jäivät vanhoiksi, piuhat jätettiin usein paikoilleen.
Jos haluat tarkan vastauksen ota siitä kuva ja kerro missä on toinen pää.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
[/quote]Mobira, Ericsson, Salora jne.
Ton ajan autoissa oli usein kiinteät puhelimet ja kun jäivät vanhoiksi, piuhat jätettiin usein paikoilleen.
Olisko se esim. tämän tyylinen
http://www.uusikaupunki.fi/~savirtan/vaatteet%20027.jpg
Jos haluat tarkan vastauksen ota siitä kuva ja kerro missä on toinen pää.
Joo tuoltahan se aika paljon näyttää...Kiitoksia.