99:n perä "lutkuaa".

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kaarilahti
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 16:39
Paikkakunta: Tampere

99:n perä "lutkuaa".

Viesti Kirjoittaja kaarilahti »

Luulisin et on puslat selvät, mutta onko kellään kokemusta millanen touhu moiset ois vaihtaa ja paljonko vaikuttaa?? Mites tuo vakaaja, siitä varmasti ois apuja, mutta miten on, oisko mahoton laittaa yspäyspään, vai käykö ysisatkun taka-akseli, missä on vakaaja, eli oisko kokemuksia.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Reaktio- eli vakaajatankojen ja panhardtankojen puslat olis hyvä vaihtaa. Kallistuksenvakaajan lisäys on ihan turhaa, jos puslat on paskana.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

puslat :wink:
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Satkuun olen puslat vaihtanut. taka-akselissa olevat alatukivarren puslat koosta huolimatta on melko helpot menemään. Apuna oli kierretangonpätkä prikkoja ja putkenpätkä. Reaktiotangon metallikuorinen pusla kannattaa suosiolla porailla mäsäksi ja sahata metallikuori poikki rautasahalla siitä vanhasta. Muut puslat puristin pois ja paikalleen hylsysarjan hylsyjä, putkenpätkiä ja yhtä pulttia apuna käyttäen isohkossa viilapenkissä. Liukasteena käytin astianpesuainetta.

Vaikutukset: peräluisuihin lähtöherkkyys väheni huomattavasti soratieajossa, tuuliherkkyys väheni.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin