900 vitos vaihde hävis
900 vitos vaihde hävis
joo oltiin matkalla tossa viikko sitten etelässä ja koti matkalle lähettiin reippaan mielin kunnes moottori tiellä huomattiin kaverin kanssa että vitos vaihde ei mene päälle viasta saatiinkin tietoa "uusi kumi kiristin vaihdetankojen väliin voisi auttaa. Ainut vika on vaan miten vaihteet löytää uudestaan löytyykö keltään räjäytys kuvia ja vinkkejä 

-
- "Hirsch"
-
- "Hirsch"
Kyllä se menee sitten koka laatikko uusiks jos kerran ykkönen toimii niin tuskin on vivustossa vikaa.
Onko siinä laatikon päällä minkä tehonen rattaan pyöritin???
Onko siinä laatikon päällä minkä tehonen rattaan pyöritin???
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Kyllä se siltä kuulostaa että siirtäjät on laatikon sisältä ottanu itteensä..
Joskus on käyny 99:ssä niin että on vain yks sokka irronnut, ja sen sai korjattua avaamalla sen laatikon sivuluukun, missä mittatikkukiin on.
Tarkista kuitenkin että vivusto on kunnossa ja kireällä, kaveri vekslaamaan vaihteita ja itse tutkimaan vivuston toimintaa.

Tarkista kuitenkin että vivusto on kunnossa ja kireällä, kaveri vekslaamaan vaihteita ja itse tutkimaan vivuston toimintaa.
Aki Peltola #1132
Mulla vähän samaa vikaa, siirtäjähaarukat ilmeisesti vääntyneet ja hankaavat kiinni. Kaikki vaihteet löytyy mutta saa käyttää voimaa että menevät päälle, ja kakkonen rusahtaa ikävästi (synkro paskana). Meneepi koko laatikko vaihtoon vaan..
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com