900 turbo -82

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Jepjep,

nimim. ei edes steg 1:stä vakioalustalle. Kyllä kelkka pitää pysyä hanskassa ennenkun tehoja aletaan lisäämään.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

peinu kirjoitti:Jepjep,

nimim. ei edes steg 1:stä vakioalustalle. Kyllä kelkka pitää pysyä hanskassa ennenkun tehoja aletaan lisäämään.
Kyllähän se näin on.
Mietitääpä, kumpi on turvallisempi ja parempi vaihtoehto harrastaa:

- alusta, ohjaus ja jarrut rakennettu mitoitettu + 50% tehonlisäykselle mutta kone vakio

vai

- kone + 50% mutta alusta, jarrut yms niine hyvineen, mitä sattuu olemaan ja toimimaan miten toimii.

Tässä on se pointti, mistä päästä rakentamista aletaan tehdä, ihan vaan oman turvallisuuden vuoksi.
Ranne
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: To Loka 23, 2003 13:19
Paikkakunta: Eurajoki

Viesti Kirjoittaja Ranne »

Hyvä, etten käsittänyt oikein. Ja tuon painoinen auto kun tuokin on niin ei kait se ihan tuosta vaan pysähdykään...
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

Ranne kirjoitti:Hyvä, etten käsittänyt oikein. Ja tuon painoinen auto kun tuokin on niin ei kait se ihan tuosta vaan pysähdykään...
Kyllähän sen hyvin ymmärtää, että tehot kiinnostaa mutta pitää kuitenkin muistaa, ettei vanhan auton alustat ja jarrut ole enää edes alkuperäisellä tasolla. Tämä on jutun juoni. Kun nämä on varmistettu, on ihan eri asia lähteä kehittelemään myös tehopuolta
Vastaa Viestiin