Jepjep,
nimim. ei edes steg 1:stä vakioalustalle. Kyllä kelkka pitää pysyä hanskassa ennenkun tehoja aletaan lisäämään.
900 turbo -82
Kyllähän se näin on.peinu kirjoitti:Jepjep,
nimim. ei edes steg 1:stä vakioalustalle. Kyllä kelkka pitää pysyä hanskassa ennenkun tehoja aletaan lisäämään.
Mietitääpä, kumpi on turvallisempi ja parempi vaihtoehto harrastaa:
- alusta, ohjaus ja jarrut rakennettu mitoitettu + 50% tehonlisäykselle mutta kone vakio
vai
- kone + 50% mutta alusta, jarrut yms niine hyvineen, mitä sattuu olemaan ja toimimaan miten toimii.
Tässä on se pointti, mistä päästä rakentamista aletaan tehdä, ihan vaan oman turvallisuuden vuoksi.
Kyllähän sen hyvin ymmärtää, että tehot kiinnostaa mutta pitää kuitenkin muistaa, ettei vanhan auton alustat ja jarrut ole enää edes alkuperäisellä tasolla. Tämä on jutun juoni. Kun nämä on varmistettu, on ihan eri asia lähteä kehittelemään myös tehopuoltaRanne kirjoitti:Hyvä, etten käsittänyt oikein. Ja tuon painoinen auto kun tuokin on niin ei kait se ihan tuosta vaan pysähdykään...