900 og vasen ylätukivarsi.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
damage
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Su Marras 11, 2012 15:26

900 og vasen ylätukivarsi.

Viesti Kirjoittaja damage »

Pitäisi puslat vaihtaa mutta vanhoja keskusteluja lukemalla olen päätellyt että joko kone pitää irroittaa tai pystyy tekemään myös kone paikallaan purkamalla laturin,öljynsuodattimen jalan ja koneenkorvan pois.Ja sitten koneen kallistus.
Tuli vaan sellainen asia mieleen että onko kukaan vaihtanut niitä puslia romppeiden ollessa paikallaan? eli onko sellaista työkalua/toimintapaa jolla nuo puslat saisi vaihettua ilman että tukivarsi on pöydällä?
kimmoa
"Aero"
Viestit: 435
Liittynyt: Su Helmi 04, 2007 13:26
Paikkakunta: Sievi

Re: 900 og vasen ylätukivarsi.

Viesti Kirjoittaja kimmoa »

Tässä kesän aikana olen purkanut pari saabia ja ottanut tukivarsia myös noista entisöitävistä autoista, jotta saa ruosteet pois, uudet värit pintaan tms. Mikäli ne kumipuslien keskiputket eivät ole ruostuneet kiinni tukivarren "akseliin" niin on pieniä toiveita saada ne vaihdettua jos purat kaikki roippeet ympäriltä pois. Mutta mikäli ovat tarttuneet kuten minulla kävi ainakin kahden tukivarren kanssa, et saa hommaa mitenkään hoidettua ilman prässiä, rälläkkää, rengasrautaa ja 5kg lekaa, ja noita et voi käyttää tukivarren ollessa paikallaan. Mutta äkkiäkös siitä moottorin ottaa pois tieltä. Näissä saabeissahan on niin ajateltu kokoonpantavuutta ja huollettavuutta. :mrgreen:
Vastaa Viestiin