Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
No, kyllä tosta vielä Saabiin saa Näytti olevan 99 etuvalot
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Oon varmaan vaan niin vit*n tyhmä/tai toi jenkki ei osaa ottaa kuvia, jotka kertois sen "tuhat sanaa"...mutta mutta...ei oikein selviä kuka on tullu ja kenen päälle ja miksi
...mutta se tuli selväksi, että Tsiipin kynnyslista katkesi
...mutta se tuli selväksi, että Tsiipin kynnyslista katkesi
Jep, ja kynnyskotelo taittui.. mut kumpiko tuo oikeastaan olikaan.. pysty- vai viistokeula, ei näyttänyt oikein kummaltakaan.. onko jenkkeihin viety erilaisia versioita?
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Myrkky kirjoitti:
mut kumpiko tuo oikeastaan olikaan.. pysty- vai viistokeula, ei näyttänyt oikein kummaltakaan.. onko jenkkeihin viety erilaisia versioita?
Kieltämättä jännä tuo kääntyvien kaista...Suomessa vastaavaan olisi pitänyt rakentaa keskikoroke ja fiksut liikenteenjakajat...etippä noita kaistoja talvella.....ruuhkaisemmassa paikassa suuri peräänajoriski
Eiköhän se taida olla Sealed Beam?
Jenkeissä kun ei muita oo.
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."