Tuli tuossa käytyä kaverin hallilla ja mitattiin puristuspaineet ässästä. Ne oli tasaiset ja kohtuulliset 9,5-10.5 välillä, koneella nyt 482tkm mittarissa..
Huomiota herätti tulppien väri eli 1, ja 2 pytyn ok kahvinruskea mutta 3 vaalea ja 4 valkoinen muuten ehjät esim posliinit. Kun vaihdettu 2x bensapumppu ja suodatinkin 3 kertaa + paineensäädinkin uusittu niin olisiko suuttimet tai tukki mujussa kun nuo linjan viimeiset? Jäähdytinestettä ei hukkaa yhtään joten sitä tuskin menee noille tulpille kun männäpäätkään eivät olleet kiillottuneet..
Ajatuksia kellään tai vastaava homma ollut jollain?
Uudet tulpat laitettu ja pari päivää ajelen normiajoa niin kattoo nuo 3 ja 4 uudestaan.
Jakajakin muuten otettiin irti samalla ja verrattiin tuohon mun varalla olleeseen niin vaihtui sekin sitten samalla kiinni. Entisessä oli näköjään jätetty jonkun rempan jälkeen nokan puolelta hela pois, liittimen pidikekin rikottu ja väljäliikettä akselilla ihan kunnolla ylösalas ja vuotikin kun ruuvipenkistä jääny naarmut ja kolot vähän väärään kohtaan.
1 tulppa valkonen, 1 vaalea ja 2 normiväristä
1 tulppa valkonen, 1 vaalea ja 2 normiväristä
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: 1 tulppa valkonen, 1 vaalea ja 2 normiväristä
Kaikki neljä suutinta vaihdettu. Kolmospytyn osittain + nelosen kokonaan tukossa, tukki ja banjot putsattu mujusta.
Kattoo jonkun päivän päästä taas tulpat että saako varmasti kunnolla soppaa, tyhjäkäy nyt kyllä miten sattuu vaikka kenkäkin oli nollaamiseksi irti ja sytkäennakkokin oikeaksi varmistettu. Alipainevuotoja ei ole ja tk-moottori putsattu.
Normiajossa toimii ihan nätisti eli reagoi kaasuun kevyesti ja ihan pintakaasulla menee motarilla.
Kattoo jonkun päivän päästä taas tulpat että saako varmasti kunnolla soppaa, tyhjäkäy nyt kyllä miten sattuu vaikka kenkäkin oli nollaamiseksi irti ja sytkäennakkokin oikeaksi varmistettu. Alipainevuotoja ei ole ja tk-moottori putsattu.
Normiajossa toimii ihan nätisti eli reagoi kaasuun kevyesti ja ihan pintakaasulla menee motarilla.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01