Tässä kuva 10-v sitten. Silloin oli vielä virtaa ja aikaa. Nyt ei oo enää kumpaakaan. Voidaan luokitella vaikka viikon kuvaksi.
http://www.cc.puv.fi/~e0000478/Autot%20 ... 26-001.pdf
Vaatii jo omistautumista asiaan. Kuva on tammikuulta, eikä luonnollisestikaan ollut lämmintä.
Malliesimerkki
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Paljonkos tuossa koneessa on kaakkeja?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
-
- "Viggen"
- Viestit: 683
- Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 07:44
- Paikkakunta: Vaasa
Saab
Ko. auto oli minulla 7-vuotta sitten. Se oli 900t16 aero. Se oli kat-malli. Eli vakiona 160hv. Siinä oli tehtaan APC-boksi ja erilaiset suuttimet ja paineet punaisella, täyskaasukiihdytyksessä isolla vaihteella ei pysynyt turbon letkut kiinnni. Ehkä n.200hv, kyllä se ainakin kulki sitä mukaan.
Toisaalta musta, mikä minulla oli meni vielä paremmin, ei kat, samanlaisilla virityspalikoilla, mutta erilainen laatikko, huomattavasti pidemmät välitykset.
Toisaalta musta, mikä minulla oli meni vielä paremmin, ei kat, samanlaisilla virityspalikoilla, mutta erilainen laatikko, huomattavasti pidemmät välitykset.
-
- "Viggen"
- Viestit: 654
- Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
- Paikkakunta: Orivesi
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Saab
ei ne pysyny mullakaan ennen kunnes vaihoin kunnon klemmarit, ei ne ruuvimeesselillä kiristettävät pysy kiinni ku imu putkissa.Hietalahti kirjoitti:täyskaasukiihdytyksessä isolla vaihteella ei pysynyt turbon letkut kiinnni.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o